19 Şubat 2012 Pazar

ayrılık çok bok biliyor musun ?

      Sanırım biliyorsundur...

      Doğru dürüst görüşülmeden , ilgisizce , öylesine süren ilişkiler bile bitme noktasına gelince , depresyona sürüklüyor insanı ( kendimden biliyorum ).Ayrılık denince hüzünleniyor insan , sonunda rahata erecekse bile...Hayır yahuu hüzünlendiğim adamı da bir görseniz.
    
       Koynuna almadığı , birlikte yaşamadığı karı kız kalmadı nerdeyse.3-5 günde bir öyle mesajlaşır konuşurduk.Şimdi mesaj atarsan 5 gün sonra cevap gelirdi o arada bende ne yazdığımı unuturdum , cevap vermezdim , birkaç gün sonra o arardı falan filan....Yalan yok hafta da bir de görüşüyorduk.


       Sokaktan geçen 7 yaşında ki çocuğa sorsan bizi , o bile bunlardan bir halt olmaz birbirine derdi.Yanındayken mutluydum aslında , ama birbirimize ardımızı döndükden 1 saniye sonra bile biz olmayı beceremiyorduk.O ayrı telden ben başka yerden...Yaşadığımıza birliktelik bile denmezdi bence.Ama nedense ayrılık adını takmak bu olaya çok zor oluyor.Bitiriyorum ve sonra seni seviyorum dememek için zor tutuyorum kendimi.Neyse ki bu sefer tutuyorum.Daha önceki seferlerimde aynı manzarada tutamamıştım da.


       Hem zaten bu benim ayrıca eski sevgilimdi de... Geçen sene doğum günümde ayrılmıştık , öteki kızla aynı eve çıkmıştı o gün.Bitti dedim ve bir daha hiç muhattap olmadım 10 ay boyunca onunla.Hatta hiç görmedim bile.Yanlış anlaşılmasın , iradeli değilimdir de inadımdır diyelim.O olaydan sonra toparlanmak için ne kadar uğraştığımı çok az insan bilir.Üzülmekten çok utandım ya.O aldattı ben utandım !






         Gene de öyle sevmişim ki ; bir gün tekrar yollarımız kesiştiğinde affettim O ' nu... daha doğrusu Affedebileceğimi sanmışım.Kanadı işte ; yanımda olduğu her an içim kanadı.Sevgiden çok nefret eden yanım ağır bastı.Merhamet , şefkat , sadakat olmayan bir zeminde devam ediyorduk.Size bir tavsiye , sakın geçmiş geçmişte kalır , deyip yola devam edilebilir sanmayın.Geçmiş geçerken fena geçiriyor...



3 yorum:

neslice tarifler dedi ki...

Ne güzel, ne içten bir anlatım :) hüzün ve sevimlilik içiçe.

çokomell dedi ki...

gerçekten ironik yada trajıkomik di mi ? bence öyle...

haydar tarhan dedi ki...

sızı takıbe basladım cok guzel yazılarınız sankı benı anlatıyor bır bay olarak

Yorum Gönder