20 Şubat 2012 Pazartesi

bakımsızlık ve utancım...

       Görüntü olarak kötü değilim gerçekten...


       Bayaa uzun saçlarımla epey de dikkat çekiyorum.Makyaj konusunda eyelineer sürmeyi becerememem bir utanç konusu olsa da , diğerlerinde iyiyim bu da biraz durumu kurtarıyordu.


        Bu utanca bir de ojee sorunu eklendi.Burda hangi bloğa baksam renkli renkli ojeler sürmüşler , fotolara yer vermişler , tırnakları falan öyle bakımlı ki.Abiii ben tırnak yiyorum bee.Gene olsun bırakma konusunda çok istikrarlıyım.Dokuz parmağımı bıraktım , hepsinin hıncını birinden çıkarıyorum.Tanrım , nasıl imrendiğimi anlatamam.Kelimeler kifayetsiz yani...






      Benim için olmazsa olmaz diyeceğim şeylerden biri olmadı hiç ojeler .Mesela kulaklarımdaki 3 deliğe ve iki kulağımada taktığım 3 küpeye bitiyorum.












Parmaklarımdaki 2-3 yüzüğe de bitiyorum.Sonra rujlara da bitiyorum.Ruj benim için başkadır , özeldir...






  
      Eksiklerimi gördüm buralarda.Başkalarının güzellik önceliğini.Ne kadar da farklıymışız.Ama bende istiyorum , ne bileyim kendime farklılıklar kazandırmayı , gördüklerimden ufak da olsa bir şeyler kapabilmeyi istiyorum.Bence biraz da bunun için yazıyoruz veya biraz da bunu için okuyoruz.Tabi bu benim düşüncem.

3 yorum:

susmak güzel dedi ki...

süslü şey :)

çokomell dedi ki...

ama bana yakışıyo ya =)=)

kuccukkurba dedi ki...

şu renkli renkli ojelere ben de nbayılıyorum başkasında görürsün begenirsin de kendine yakışmaz ya benimki aynen öyle ama, misal öylesine bi çanta kendim alırım begenmem baskasında bayılırım öyle de cinsim :)

Yorum Gönder