16 Şubat 2012 Perşembe

durak yok mu ya buralarda ? ha ?

    Kaç blog sitesi gezdim artık ben bile hatırlamıyorum.Hicret zamanındaki kavim insanları gibiyim , bir oraya bir buraya göç ettiriliyorum.Nedenini sorsanız vallahi ben masumum.




    Tanrım bu sitelerin alt yapı sorunları , teknik sorunları bilmem ne zımbırtıları hiç bitmez mi diye söyleniyorum , ama inanın sitedeki tamirat , ağaoğlu' nun inşaatlarında bile yoktur.1 buçuk sene falan azbuz da yazdım , bir o kadar da blogcu da.Burda kalıcı olmak tek temennim tek tesellim ve bir sürü şey.
    Sonuç olarak ben merve , arkadaşlarım yıllardır melly der , son zamanlarda mell demeye başladılar.evet artık korkuyorum yakında ardımdan meeee diye bağıracaklar diye.Sonraları bir de espri niyetine çoko demeye başladılar.Neymişşş ÇOKOMELL miş...Neyse ilk günden çok konuşmak istemiyorum , zaten yoruldum.
   Bu arada boş beleş insan değilim , çalışıyom ben yaa !!! ( evde anneme aynen böyle çemkiriyorum da alışkanlık oldu sanırsam. ) Bilmem nerdeki Real alışveriş merkezinde ki burger king de  , herşeyimm ...evet kısa ve öz.her neysee ilkk yazı için bu kadarı yeterli sanırım.Zaten en çok giriş cümlelerinden nefret ederim.Hem göçmüş , hem yabancıyım , yazık bana , acıların kızıyım resmen...

   

10 yorum:

funny girl dedi ki...

Hoşheldin,,umarım burada her şey dilediğin gibi olur.. Bende yazılarını rahat rahat takip ederim...

susmak güzel dedi ki...

hoşgeldin merveciğim :)

drydandamlalar33 dedi ki...

hoşgeldin merve izlemeye aldım seni, güzellikleri birlikte paylaşırız inş

çokomell dedi ki...

hepinizi hoş buldum =) dünden bu yana çok güzel bir hoş geldin oldu bu , içim rahatladı , kimsesizliğim gitti yaa =) çok yetim hissetmiştim kendimi burdaaa.

Mor Kalemlik dedi ki...

Hoşgeldin Çokomell, bol bol izleyici diliyorum sana :)

çokomell dedi ki...

mor kalemlik , güzel dileğin için teşekkür ederim ve inan çok hoş buldum =)

deeptone dedi ki...

bence komiksin çok.
:)

çokomell dedi ki...

bilmem öyle miyim ki , genelde öyle diyolar aslında ama =)=)

Helene dedi ki...

ya sana söylemek istediğim şeyler vaar.
ben bloğa ilk geldiğim sıralar birkaç blog izliyordum, onların isimleri bikaç tanesinin aklımda, ama sen , sen de onlardandın gibi geliyor. O kadar eski,yerlisin ki beynimde, sanki bloğa ilk geldiğim anlarımın anısı sendeymiş gibi. :) üstelik, blogunun ismi !
bunu sana neden daha önce hiç söylemedim bilmiyorum ama dünyanın en iyi blog adı bu resmen ya. O kadar hoş geliyor ki, o kadar beğeniyorum ki anlatamam !
anlatamam yani, o yüzden işte bu kadar.
bu kadar. :)

çokomell dedi ki...

beni etkileyen çok çok az yorumlardan biri oldu bu.İlk defa bir yoruma bu kadar sevindim.iyi ki söylemişsin iyi ki =) çoook teşekkür ederimm

Yorum Gönder