16 Şubat 2012 Perşembe

facebook sen ilişkime iyi gelmiyorsun yavrucum...

   Facebook , twitter derken bir ilişkinin daha sonuna geldik...





   Adamın incik cincik her haltını öğrenebileceğimiz yerlere korkarak giriyorum artık.Biliyorum ya biliyorum illa bir yerlerde bir haltlar yemiş olduğunu biliyorum.Ha bende ayrı malım bile bile görmezden geliyorum o ayrı.Ama artık görüyorum.Görüyorum ve bitiyor.Sonra da millete malzeme oluyoruz neymişş efendimm çokomell in en uzun ilişkileri 23 gün falan sürüyormuş.Yok ya başka ?






    Kimileri bok atıyor sanal platformlardaki fotoğraflarını paylaşan çiftlere.Oysa gıpta edilir onlara be.Demek ki iki tarafında kimseden ve birbirlerinden saklayacak birşeyleri yook.Fotoğraf koyabildiklerine göre  , reelde de iyiler eee o zaman ?   yapamayanlarınkine bakın , tıpkı benimkiler gibi , benim tanıdığım adamlar gibi , yalanlar dolanlar ... yersen artık !






   Ben hiç öyle olamadım sanırım.Benim için ölen tarafı hep ben itekledim.Neden ? çünkü onunla devam edersem gece rahat uyurdum , yüreğim ferah gezerdim , o beni adam yerine koyardı , kazayla mutlu ederdi falan  ...   
    Hiç öyle çok düzgün bir ilişkim olmadı.Hele çalışmaya başladıktan sonra hiç olmadı.Ne düzgün biriyle karşılaşacak vaktim vardı ne de hazırda olanları düzeltecek vakit ne de ona harcayacak enerji.Gene de içim rahat , elimden geleni sonuna dek yaptım.Başımı yastığa hep içim rahat koydum.Nasıl desem tektim ama huzurluydum.Kimse sevmediğinde bile sevebildim kendimi.Dürüstlük ise hep dürüsttüm, kendime karşı da , ilişkilerime karşı da...Zaten en çok yalanı ben kendime söylerim , kimse merak etmesin.Ve herkese inat , şimdiye kadar beni kandıranlardan daha çok kandırdım ben kendimi... ve hala gülümseyebiliyorum , herşeye ve herkese rağmen...

6 yorum:

Missbone dedi ki...

Ya ben de senin gibilere özeniyorum bazen o nolcak? Ayrıca o dış sesler var ya 'ehe ehe 23 gün sürüyor' diyenler uzun ilişkin olduğu zaman yine bok atacaklar. Susmuyor yani onlar, onları susturacak birşey henüz icat edilmedi. Uzun ilişkin olduğunda da 'buldumcuk' falan diyolar. İlk başlarda paso bu kelime ile seslenmişlerdi bana.:P

çokomell dedi ki...

missbona ; valla bu sözleri duymak bana iyi geldi.amaann millet nasıl olsa öyle de böyle de susmuyormuş , o zaman kasmaya hiç gerek yok moduna girdim =)=) ama senin lakapta güzelmiş... buldumcuk =)

Fiskos Arası dedi ki...

Nasıl biri aradığını iyice belli edersen, yani sanki sipariş verirmiş gibi; kitap okumayı seven, müziğe ilgili olan, beni kıskanmayacak vs. Emin ol istediğin gibi karşına çıkacak o zaman, sen bile şaşıracaksın. Sadece daha azına razı olma, yeter.

Ha, çıkmazsa öyle biri, tek olmak da farklı bir eğlence olacaktır ;)

çokomell dedi ki...

denicem bunu ; bir bir anlatıp kafalarına sokmayı denicem , boşuna öyleymiş gibi yapıp beni heveslendirmesinler... hem çok da güzel söyledin , neydi evet daha azına razı olmicam asla =)=)

ed dedi ki...

bazen yalniz olmak dunyanin en adi en serefsiz biriyle diken üstünde de durup yine birlikte olmaktan iyidir.Hem elinde sonunda insanin karsisina dogru biri cikar.
Yani ben bunlari kendime inandiramadim geldim sana yaziyorum belki ben de sende inaniriz diye..:)
Bu arada blogun yeniymis,hayirli olsun:)

çokomell dedi ki...

güzel dileklerin için teşekkür ederim..

vee umarım birgün gerçekten inandırabiliriz kendimizi.hayırr yani olmuyor böyle deneye yanıla =)=)

Yorum Gönder