27 Şubat 2012 Pazartesi

rüyaysa da çimdikleme , valla tepiklerim !

     Hem aşığım hem mutlu..!


     Ben bile halime inanamıyorum çünkü bu iki kelime aynı cümlede geçmez benim hayatımda.Aşk demek benim için salya sümük ve mıymıy müziklerdir...Daha fazla bir getirisine rastlamadım bugüne dek.






     Bu akşam beraber bir kahve , tatlı keyfi yapmışız ki sormayın gitsin.Ben onun tiramisusuna o benim dondurma vadime çatal attı.Mutluydum , dahası rahat ve huzurluydum.Birlikte değiliz ama sadece arkadaş da değiliz.Daha fazlası olsun istiyorum tabi ki , ama beklemek ilk defa zor olmadı benim için.Çünkü zaten hep beraberiz.Yani uzaktan uzağa zamana bırakmadık.Bütün bunların yanında beni anlaması da güven vericiydi , keşke bu tarafdan değil de benim işyerinin ordan giyseydik dediğimde hemen anlamıştı ordakilere bir gösteriş yapmak istediğimi.Amaa boru mu yaaa AVM nin en tatlı , en yakışıklı , en huysuz ve en uyuz çocuğunu götürüyodum ! Evet o benim UYUZ'um.Şimdilik kısmen olsa da çok yakında tamamen  benim...( yani öyle umuyorum ).


      Bütün bunların yanında bir de 38 benden den 36 bedene düşmüşüm ki o da ayrı bir mutluluk kaynağım.Gerçi çok iştahlı olmama rağmen benim yemek yemeye vaktim yok.Yıllardır günde tek öğünle geçinir giderim.Kahvaltı deseen hayatımda 7 yaşımdan beri yok.Evde çok düzenli bir kahvaltı sistemi varsa da ben o sırada uykuma kıyamadığımdan o düzen benim hayatımda yürürlüğe giremedi.



Onu bunu bilmiyorum da şuan gerçekten böyle bağıra çağıra şarkı söylemek falan geçiyor içimden .Moralim çok mutlu , kıpır kıpır bugün =)=)







13 yorum:

deeptone dedi ki...

:)))

aşk zaten mutlu eder ki. huzur verir. etmiyorsa yanlış bi aşktır ki.

çokomell dedi ki...

ben ilk kez mi aşık oluyorum ki =)

deeptone dedi ki...

yok ama yanlış kişilere aşık olmuş olmalısın salya sümük ağladıysan.
:)

Aradia dedi ki...

umarım mutluluğun daim olur :D

çokomell dedi ki...

biliyo musun ; haklısın =)=)

çokomell dedi ki...

bende bunu umuyorum içten içten =)=)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

uuuu o kahvaltıyı yerim ben!^^ :) yeni mim getirdim sana hadi gel al benden :)

bilge güneş dedi ki...

sen blogcudaki porpora mısın?

çokomell dedi ki...

hayır...orda kendi adım ve soyadımı kullanıyodum , çoğusuna yakını tanır aslında beni...

çokomell dedi ki...

uww hemen geliyorum.yuppi hayatımın 2. mimi =)=) bu gece ikisini de yapcam artık =)=)

Niasy dedi ki...

Bu duyguya uzun zamandır çok uzağım, okurken senin adına sevindim ama "Benim beyaz atlı prensim nereye saklandın olum sen! Çık artık gözünü sevdiğim!" demektende kendimi alıkoyamadım. Umarım bu mutluluğunun devamı gelir, güven konusunu aşabilirseniz zaten diğerlerinin kolaylıkla olacağına inanıyorum. Hadi bakalım zaman ne göstercek :)

çokomell dedi ki...

darısı senin başına o zaman.ve şimdilik her şey güzel gidiyor =)=)

Adsız dedi ki...

mell'in çöplüğü vardı blogcuda onu çok takip ediyordum o musun yoksaa?hemen takibe alayımmm: ()

Yorum Gönder