15 Mart 2012 Perşembe

cevaplamaya fırsat bulduğum ilk mim'im =)

     deeptone    ve cherry wine sağolsun beni de unutmamışlar mimlerken...Soruları da sevdim , kaptım geldim bende mimimi =)=)

1. Kendini seviyor musun? 
     Ben kendimi aşırı derecede severim.Bu kadarı fazla ama böyle mutluyum.Benim kadar kendiyle barışık , kendiyle mutlu biri daha yoktur sanırım , varsa da biz çok azınlık bir grubuz yani =)


2. Yapmaktan hoşlandığın şeyler? 
     Gezmeyi , okumayı ve yazmayı çok severim.Daha sonra da film izlemek geliyo sanırım ama yabancı filmler tercihim.

3. Hedeflerin nelerdir? 
     günün birinde çok iyi bir yazar olabilmek.


4. Nefret ettiğin şeyler? 
     İtiraf etmem gerekirse kolay kolay hiçbir şeyi sevmiyorum ve sevdiklerimin dışında kalan herşeyden de nefret ediyorum.Böyle de garip bir huyum var.O yüzden çok fazla sayamam şimdi...


5. İlham aldığın kişiler? 
    Şu yapmış bende yapsam , şunun gibi olsam dediğim kimse yok.Ama gene de bir örnek vermem gerekirse bence İclal Aydın...


6. Favori şarkıların, filmlerin, kitapların nelerdir? 
     Benim müzik anlayışım biraz farklı.Rap severim bu yüzden favori şarkılarım çoğunun ilgi alanına girmiyo genede söylemek gerekirse Canfeza' nın şeftali kırmızısı şarkısı , Sagopa' nında galiba şarkısının orjinal versiyonunu örnek verebilirim.Rap dışında çok az isim dinlerim buna da örnek  Rafet Elromanın bütün şarkıları sanırım =)  evet bu fazla genel oldu ama napalım öyle.


7. Birisinin yazdığı ölüm notunu bulmuş olsaydın ne yapardın?  
      Tanıdığı çoğu kişiye o notu ulaştırmak isterdim.Çünkü gitmiş , buradan , buradaki herkesden vazgeçmiş.Eğer ardında bir not bırakmışsa bu ardındaki tüm kişilere son bir sitemidir ! yoksa söylemek isteyeceği çok da bir şeyi olduğunu sanmıyorum bunu yapmış birinin.


8. Kendini tek bir cümleyle anlatabilir misin? 


  Tabiki de anlatabilirim , al işte ;   BEN İSTERSEM , HERŞEY MÜMKÜN...






NOT  ;  Ben daha nasıl mimlenilir onu öğrenmedim.Çok fazla kişi de tanımıyorumo yüzden kimseyi mimleyemiyorum bu seferlik.Ama cevaplamak isteyen varsa haber versin hemen yazının sonuna ekleştirivereyim =)=)

6 yorum:

Kuulumsu Kadın dedi ki...

amanııın yoksa ilk mimin mi seniiin? negüzel! :))

"ben istersem herşey mümkün" işte bu! ben de yapıcıım mimlenmişim ben de. ayy çoheycanlı^^ :)

~♥ Nurs..~ dedi ki...

Son günlerde bir çok yerde okudum bu mimi. Gerçekten güzel ve eğlenceli cevaplar okuyorum. Sizin ki de güzel olmuş :)

Missbone dedi ki...

Tabiki de anlatabilirim , al işte ; BEN İSTERSEM , HERŞEY MÜMKÜN...


Ayakta alkışlanır ama bu :)

çokomell dedi ki...

kuulumsu ; senin cevapları gerçekten merak ediyorum , yap da görek =)

Nurs ; teşekkür ederim =)

Missbone ; aslında bu hepimiz için geçerli ya =)=)

deeptone dedi ki...

birinci yanıtın bence dünyadaki en önemli şey.
ne güzel.
üçüncü maddeni çok sevdim.
son madden ise dünyadaki en doğru şey.
:)
çok iyi bu yanıtlar bence.
bu mimde şimdilik okuduğum en iyi yanıtlar.
:)

çokomell dedi ki...

deeptone ; ımm yadırgamamanız hoşuma gitti ya =)=)

Yorum Gönder