14 Mart 2012 Çarşamba

Minnet duymak nedir bilir misin hıı ???

      Bir teşekkür etmesini beceremem bir de özür dilemesini...
       Sağol ve kusura bakma ya dan ibarettir bütün söyleyebileceklerim.Fakat şuan daha fazlasına ihtiyacım var teşekkür sunmak adına.

     Buraya geleli fazla olmadı , anca okuyup yazacak ve yorum yapacak kadar bilgi sahibiyim bu blogda.Daha fazlası için biraz zaman birazda yetenek gerek tabi ki.Çoğunuzun bloğuna bakıyorumda , cıvıl cıvıl falan , okumayı geçtim , bakmak için bile uğrayası geliyordu insanın =)   Benimkisinin halini ise hiç sormayın , kelaynak kuşları gibi boş , biçimsiz , suratsız bişeydi.Birgün ansızın bir yorum aldım ; bak şu şu ayarlarını düzeltirsen daha iyi olur.Bak bunu böyle yaparsan daha güzel olur diye.   Çok mutlu oldum ! Harbiden yani , hiç tanımadığım , ama şu kadarcık kısa sürede uğrak yerlerimden biri olan bir adresin sahibiydi kendisi... Bana tavsiye vermekle kalmadı üstelik , bende ki yeteneksizliği farketmiş olacak ki ; görsellik konusunda bana bayaa yardım etti.Hatta yardım etmek ne kelime herşeyi baştan düzenledi diyebilirim... Üstüne üstlük bana bir de twitter adresi açtı =)  Nasıl kullanacağımı az çok biliyordum ama açmaya da ilgilenmeye de pek vaktim olmamıştı bugüne dek.Sabahın köründen , akşamın darına dek işdeydim tabi yapcak bişey yok.O da onca işinin gücünün arasında benim neredeyse tüm problemlerimle bizzat ilgilendi.

     Sabahın 5 inde mailleştiğimizi biliyorum.Şimdi ona kocaman bir teşekkür borçluyum.Beni de bloğumu da öyle piç gibi orta da koymadığı için. ve evet  

Cherry Wine


sen bitanesin ve her şey için sana kocaman kocaman teşekkür ederim ... Bir gün bende senin için bir şeyler yapabilirim umarım.

3 yorum:

cherry dedi ki...

Dayanamayıp okudum :) Yaaa aşk olsun olur mu öyle şey, ilk zamanlar ben de öyleydim. Hatta bir kaç kişiye sen yapmasana dediğim oldu, sonra kurcalaya kurcalaya öğrendim ^.^

Dün mailde dediğim gibi, sabahlamanın bi' anlamı olsun istedim, yaptım inan çok zamanımı da almadı insan öğrenince çok kolay geliyor.

Güle güle kullan, umarım içine sinmiştir. Sıkılırsan da haber et el atarız yine.
Ama nolur 1 Nisan'a kadar dayan ^.^

sevgiler :)

Lokes dedi ki...

Hayırlısı olsun Çoko. :)
Che'm de bitanedir ya. Severiz sayarız :) Yardımcı melek mübarek :)

çokomell dedi ki...

lokes ; sağol ya , Çoko =) iyimişş bu =)

Yorum Gönder