6 Mart 2012 Salı

şirretim, cazgırım, çirkefim var mı itirazı olan ???

    Bir burger king kasiyeri olarakdan müşterimi cırdımm ...





    Oracıkda onu oraya gömecektim ama elimden aldılaar ...Kadından zar zor kendi çabalarımla sipariş aldım.  Telefon elinde car car car konuşuyo, ne istemiştiniz diyorum yok , buyrun diyorum yok , bana mısın demiyor , arada dönüp bana bakıp ben şey alcaktım yanına da bişey ver iştediyo. ( senin aradığın şey burda yok güzelim hadi başka kapıyaa demek geliyordu içimden o sıra ).Sonra arada çocuğa çocuğa.. lafını kaçırınca fırsat bu fırsat deyip yapıştırdım çocuk menüsünü , sonrasında gıkını çıkarmadığından doğru şey ' i bulmuş olduğumu düşünüyorum.Kadına zar zor oyuncak da seçtirttim.Başladım servisini hazırlamaya.Kadın ayranla oynadı öyle eline aldı evirdi çevirdi sonra tepsisine geri koydu.Bütün servisi hazırladım vee buyrun afiyet olsun dedim ( bu arada o hala telefonla konuşmaya devam ediyoo )  .Ve bana demesin mi


- bu paket olcaak...
- ama söylememiştiniz ki
- şimdi söylüyorum 
- hanım efendi düzgün konuşur musunuz , benimle böyle konuşmaya hakkınız yok
- ben düzgün konuşuyorum paket yap hemen şunları
- hanım efendi size söylüyorum
- bana ağız burun yapmayı bıraak
   


 vee benim burda şalterler atıyor , ve aynen şu şekil onca insanın arasında avaz avaz bağırıyorum ( arada kocaman bir bord var ben kadının kollarından tuttum )  ben sana düzgün konuşmayı da öğretcem ağız burun yapmayıda göstericeem sen durr , kkimsin sen haa, öğrencen sen merak etme , sipariş nasıl verilir onu da öğrencen insan olmayı da öğrencen , konuşmayı da.dur gitme öğretcem ben sana ağazı burunu (  bütün AVM bize bakıyor müdürler şaşkın ben tuttum kadının kollarını bir yandan itip kakıyorum bir yandan nerdeyse kasanın üzerine çıkmışım , kadını salladıkça sallıyorum kadın artık bıraak diye bağrıyo..)  vardiya müdürü ve diğer elemanlar araya girdi beni arkaya çektiler kadında parasınıda menüsünü de bırakıp kaçtı... Kollarını öyle bir cırmışım ki kanıyordu.Tebrik koydum kendime.






     Herkes şok oldu o sırada.Ben de sinirden ağlamaya başladım.Vardiya müdürü kafa adamdır baya da görmüş geçirmiş.Dışarı çıkardı beni.Yanına da aldı çayını sigarasını.Çokomell olur böyle şeyler , biz memur değiliz hizmet sektöründeyiz.He de geç.O kadın gidicek ve hatırlamicaz bile 10 dakika sonra.Böyle şeylere takıp kendini hırpalamanın alemi yok falan.Ben yırtınıyorum ama ben haklıyım diyee.Beni sakinleştiremeyeceğini anlayınca beni kendi halime bıraktı.Orda vardiya müdürü değil de restoran müdürü veya başka biri olsaydı ben kesin kovulmuştum.


    Neyse ben sakinleşip kendime gelince , vardiya müdürü aynen şunu dedi ; valla çokomell her türlü haltı görmüştüm, müşteriyi hastanelik edinceye kadar dövüp karakolluk olanı da gördüm ama hem müşterisinin ağzına sıçıp hem de kendi oturup ağyanı ilk defa görüyorum...
EEeeee  böyle bir açıklamadan sonra herkes gülmekten yarıldı tabii.sonrası tepkiler diğer elemanlardan geldi.


- çokomell mundar etmişin karıyı...
- la çokomell içinde bir cadı mı yatıyodur nedir bazen gözün görmüyo hiçbişeyi az rahat dur , hayır biz artık ayırmaya bile korkuyoruz bize de saldırcan diye ...








Bütün bunlar doğru.Bir anda delirip herşeyi yapabiliyorum.İşin en kötü yanıysa çok çabuk sinirlenebiliyorum ve en sevdiğim insanları bile kırmaktan öte , sinirlenince yaptığımdan utanacak şeyler yapıyorum.Kavga etmeyi falan geçtim kimse benimle kolay kolay tartışmaz bile.Çünkü son koza kadar canına okurum , o ana kadar o kişiyi ne kadar sevdiğimi değer verdiğimi düşün ( E ) meden posasını çıkarırım.Bu huyumun değişmesi gerek evet ama yapacak bir şey yok.Ben böyleyim =( =(


 NOT =  O KARIYI YOLDUĞUMA GRAM PİŞMAN DEĞİLİM. ..! ( haklıydım ama gene de profesyonel davranıp tepki vermeyebilirdim , yapamadım , ben yoldum ama gene de zayıf düşen taraf ben olmuşum gibi hissettim kendimi sonradan 
)...

9 yorum:

Luna dedi ki...

Oh ellerine sağlık! Öyle tipler yüzünden diğer sırada bekleyen insanlara da ayıp oluyo ne alacağını düşünür, telefon konuşmasını yapar öyle sıraya girer insan. Ama o anı düşünüp gülmedim değil :D Sıkma canını kadının salaklığı, saygısızlığı (:

Nelson Souzza dedi ki...

Hello Çokomell! My first visit, will visit you again. Seriously, I thoroughly enjoyed your posts. Congrats for your work. If you wish to follow back that would be great I'm at http://nelsonsouzza.blogspot.com
Thanks for sharing!

pure beauty dedi ki...

yazılarına bayılıyorum ya sölemeden geçemedim tutamadım kendimi :)

http://karagozlu.blogspot.com/

deeptone dedi ki...

:):):)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

hahahaha çok güldüm ben :) fena uuu çok fena :) lakin ben de hep düşünürüm bu iş için sabır lazım helal olsun falan diye. al sabır tükeniyomuş :) aylavburgerking ve de^^

çokomell dedi ki...

evet bu iş için sabır lazım , ama ben gibi sabırsızlar da bu işi yapabiliyorlar bazen =)=)

yokartıkyaa dedi ki...

Ah biraz ben de profesyonel olsam, ya da sinirlenip ani çıkışlar yapmasam, yapıyorsam da sonrasında pişman olmasam keşke:)Haklıyken haksız oluyor insan öfkesini kontrol edemediğinde, cool olamıyorum ki:)Ama hak etmiş o kadın, ne sanıyorsa kendini, birçok insanın sorunu bu, adam gibi iletişim kuramıyorlar!Doğru düzgün konuşsaymış:)

çokomell dedi ki...

di mi ama di mi dimi =)=) ben haklıyım =)

Lokes dedi ki...

Ya bırak iyi yapmışın hatta az bile yapmışın. Sanki parasıyla satın alıyor pezev... orayıda birde karşısındakine somutup müşteri daima haklıymış gibi davranan müşterilere uyuz oluyorum. Halbuki biraz "güzel yüz ve teşekkür" kasada çalışanıda mutlu eder. günde 5000 kişiyle mücadele etmek zordur.

Bu arada içindeki canavarı öğrendiğim iyi oldu :D

Yorum Gönder