24 Mart 2012 Cumartesi

sorunlarımla eğleniyorum şuan =)=)

       Hayat dediğin .,  Benim odam gibi , hep darmadağın.Ve bence bir noktadan sonra hepimiz ya toplamıyoruz yada toplamaktan bıkıyoruz.O da aynen o şekil işte.


      Ben çok azimli çok hırslı da bi hatunum.Sorun da bu zaten , herşey için o kadar emek verince , istediğimi elde ettiğimde sonuç pek de iç açıcı olmuyo.Ben midyata pirince giderken elimdeki bulgurdan olmuş oluyorum o sırada...


    uzun lafın kısası , sen en güzelini yapsan da hayat bazen işte bu kadar olmuyo....




Görünüş olarak ufak tefeğim , ama  ( bana yakışıyo ben her halimle güzelim demeden geçemicem şimdi )  bazen ki çoğu zaman kıyameti koparıyorum.Genel olarak çok agresif , asabi ve hırçınım.Kronik sinirliyim napalım.Etrafımdaki çoğu insan şok 10 a giriyo ben cırlayınca.Yada yaptıklarıma... Ohaa senden hiç beklemezdik deyip tırsıyolar.Bu benim başetme yöntemim.Hepimiz aslında böyleyiz, 
en başedemediğimiz yerde işte böyle ;


Ben hiç tırsmıyo muyum peki ; oluyo oluyo bu hayat beni bile dize getiriyo.Deve kuşları gibi kafamı kumun altına gömüp saklanmak istiyorum her şey geçene kadar.
o zamanlarda aynen böyle ;


Herşey yolunda gitsin diye depelenip dururken , ipin ucu kaçıyor ve elbette bir yerlerde açık veriyorum.

o zamanlardaa işte bu kadar ;



Her zaman herkesle uyuşamıyorum.En olmadık şeyleri yapıp , en olmadık şeyleri söylüyorum.Tamam belki dışardan bakınca , azıcık mantığı olan yapmaz...ama suç değil , hata değil, hatta tam benlik sanki.zaten sorun da bu ; herşey ben olmak için...

aynen böyle ;


Son sözü her zaman içimdeki söyler.Ne yalan söyleyeyim , ben parantez içindeki iç seslerimle yaşıyorum.Hiç pişmanlığım yok , hata yapmışlığım olabilir elbet...Yaptıysam da tek sorumlusu benim olduğum şeyler.Sorun değil , BEN yaptım , benim hatam ve şimdi de benim tecrübem =)

kendimden başkasını duymuyorum , çok böyle ;


Bütün sorunlarımın hatta bütün sorunların , en olmazların bile çözümü basittir aslında.Önce uğraş , sonra didin, sonra çabala , sonra ulaş ve mutlu ol.

sence de böyle mi ?





Bazen bütün cevap bütün mutluluk işte bu kadarcık işte ;




   

5 yorum:

Pembe Kereste dedi ki...

Hahaha ne sevimli bir yazı böylee :D

Pembe Kereste dedi ki...

Mimleendiin.:)

deeptone dedi ki...

bence çoook normalsin.
:)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

tatlım mimin var ben de :)

Lokes dedi ki...

Bence de gayet normal bir davranış. Halk bize deli diyor ama neden bilmiyorum.

Yorum Gönder