21 Mart 2012 Çarşamba

Zurnanın duuurrt bile diyemediği yer...

    Bence bir kızın en kararsız kaldığı an , sevgilisinin aşkım bize gelsene beraber film izleriz dediği andır...





    Gitsen bir dert gitmesen ayrı bir dert.Zaten sorunun cevabı bütün ilişkinizi kökten sallar emin olun.Öyle böyle derken ben de o aşamadayım şuan.Bu arada wuhuuu   buraya olan biteni uzun zamandır yazmamışım herhaldee.Uyuzum ' la çıkmaya başladık.hatta 2. haftamız falan işte .Mutluyum , çatlasın gözü olan =)=)


    Ve şimdi de bu evredeyiz.Ben kararımı verdim gerçi , yarın gidicem.Ne olur bilemem.Aslında yarın ne olur az çok bilirim de bilmezden gelmek işime geliyor.Yarına izin ayarlamak zordu benim için ama bu sefer çok da zorlanmadım.Bizim restoran müdürünün bana doğum günü hediyesi yarın ki iznim . ve evet 18 mart benim doğum günümdü.Günün yarısını işde diğer yarısını barda iş arkadaşlarımla geçirdim.Ve evet sevgili bey bu aşamada ortalarda yoktu.Bizim vardiya müdürlerinden birini sevmiyodu , onunla aynı mekanda olmamak için de gelmedi.Ben kıyameti kopartmalıydım ama yapmadım işte napiiim.Yarın acısını çıkartmayı planlıyoruz bakalım neler olacak.Onu bunu bırakında ben ne giysem ki yarın ya..uff neyse ben biraz daha kıyafet bakınayım...

7 yorum:

Susmak güzel dedi ki...

doğum günün kutlu olsun canım geç oldu ama nice mutlu seneler sağlıklı ve huzurlu kal ...

Kuulumsu Kadın dedi ki...

uuuuuu!
önce iyiki doğdun! geç kaldım ama olsun iyi ki doğdun! :)

hıms film mi izliyceksiniz? :))

ne giysen ne giysen? siyah her zaman şıktır, onu diyim ben :) bi'de kırmızı ruj candır!

öperim :)

çokomell dedi ki...

susmak güzel ; teşekkür ederim canım =)

kuulumsu kadın ; ben zaten çokomell rengi olduğum için siyah giymedim ama kırmızı ruj sürdüm yani , bil istedim =)=)

HUYSUZUM, HUYSUZSUN, HUYSUZ... dedi ki...

nice yıllara... gülümsemenden anlaşıldığına göre film güzelmiş ;)

deeptone dedi ki...

bak madem ilişkinin başı.
eğer seni ciddiye almasını istiyorsan ve ilişkinin uzun sürmesini istiyorsan uzun süre evine gitme onun.
:)
sabredersen karlı çıkarsın.
:)

çokomell dedi ki...

deeptone ; aklımı karıştırıyosun he =)=)

funny girl dedi ki...

Senin bu açık yürekliliğin ruhuma eş işte bu yüzden verdiğin her kararı gülümseyerek okuyorum.. ve seni çok seviyorum ..

Yorum Gönder