26 Nisan 2012 Perşembe

'' çok tatlııı '' bir ödüllü miimm şeysi...

   Bidenecik kuulumsu Çoko'sunu unutmamış mimlemiş , durum böyle olunca bana da mimimi kapıp cevaplamak düştü =)    


              .....                                 ......                              ......


1- Mesleğin seni mutlu ediyor mu?


      Kesinlikle... Kafa dağıtmaya birebir bir kere.Hem ben bu işe mutsuzluktan kurtulayım diye girmiştim.Başımı kaşımaya vaktim olmazken , mutlu olmamak elde mi zaten...


2- Dilediğin meslek miydi?


     Bu sektörde fakat başka markaların adı altında çalışmayı çok isterdim.Özellikle öyle çalışmak istediğim belli başlı birkaç isim var.Bunlardan biri benim için Starbucks tabi ki.Hatta orada ilerleyip kahve uzmanı olursam , kimse deyemeyecek keyfime...


3- Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyosun?


     İtiraf etmek gerekirse ben ikisini aynı anda yürütüyorum.Ne bileyim kendimin aynısından bulamadım bir türlü.Diğer yandaan kendimin aynısından olanını da bulsam onunla da anlaşamazdım eminim.Azcık ilişki çokca yalnızlık kişisel tercihim sanırım =)


4- Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin? Dürüst ol.


     Tabi ki...  Bizim evde sürekli bir darbe havası hakim , ben de ise bir özgürlükçü yazar ruhu , bir muhalefet havası , bir yeni akım lideri.Doğrucu davut olsam 1. günü atlatırız 2. güne allah kerim 3. güne gazetelerde katliam haberi olarak manşetten çıkarız yeminle...


5- Yabancı dil konuşuyor musun?


    Kaç kursa gittim , kaç kursu terkettim ardıma bakmadan kaçtım sayısını ben bile unuttum.O konuda ben dil özürlüyüm yavrucum bu soruyu teğet geçmek istiyorum ben.Hiç duymamış olayım lütfen...
6- Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak ya da yurtdışına gitmek istiyor musun?


    Değil =( yarama tuz bastı lan bu soru ! Ailemle yaşamak istemezdim tabi ki bu 1. si , hadi yaşıyoruz diyelim ( ki bunun da artıları var kesinlikle ben nankör değilim yani ) ben kalabalık , cıvıl cıvıl cafcaflı semtleri seviyorum.Evim de öyle bir yerde olmalıydı.Bu yaşadığım semt bana reva mıydı be !!!
7- Mobilya değiştirmeyi sever misin?


     Iyyy ben kıyafet hariç hiçbirşey değiştirmeyi sevmem.Ha bir de sevgili kıyafetle yarışır o ayrı.Ama ev de mobilyaların yerini değiştirmeyi de , evin eşyalarını değiştirmeyi de sevmem.Rahatım bozuluyoo ya kolay iş değil onlar.Önce mobilya bakacaksın da , sonra seçeceksin de , evdekileri atacaksın da onları koyacaksın da.Ufff anacım ben anlatırken bile yoruldum yahu !
8- Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?


     Hayvanlarla pek anlaşabilirliğim yoktur ama asla zarar vermem.hatta son zamanlarda pekiness köpeklere bayılıyorum ya.Gene de sorunun cevabına gelirsek , benim kendime hayrım yok çevreye , hayvana nasıl olsun yahu .. ha bu arada gene de yazın dışarıya bir kap su koyanlardanım ben de ( bu sayılır mı bilemiyorum )
9- Televizyon ve filmleri sever misin?


    Gündüz canım çıkana kadar çalışıp , geceleri de sabaha kadar oturup ertesi gün zombi gibi geziyorsam bunun sebebi film sevdamdır , yapcak bişey yok ...
10- Bırakmak istediğin kötü huyların var mı?


     Öncelikle tırnak yemeyi bırakmak istiyorum , sonra  sonra önyargılarımı bırakmak istiyorum , sinirlerimi bir tarafa bırakmak istiyorum , daha anlayışlı olabilmek istiyorum , kibirimi bırakmak istiyorum...  Çok var yani...
11- Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?


     Dalga mı geçiyon lan ! şans denen şeyin bana uğramasını bırak , başkasına giderken yanımdan bile geçmez öyle bir durum yani.O yüzden hiç denemem bile o tür şeyleri...






    Siz bu ödüle layıksınız ..!


     cherry , deeptone , yerlivodkavişne  

5 yorum:

Lokes dedi ki...

3 ve 5'e aynen katılıyorum.
7) mobilyadan iyi anlarım. hatta hobim gibi şeydir. Sonuçta o da odundan. :))
10) tırnak mevzusu sadece Gs maçlarında ortaya çıkan bir durum. ve bazen çok can sıkıntısından farkında olmadan olan bişey. O kibiride bırak :))

deeptone dedi ki...

ha ha ha 3. madde en sevimlisi.
:)))))
allam ben işsiz kaldın iş arıyosun sanmıştım.
hımm iyi iyi sanırım o hamburgecidesin hala ama starbucks istiyosun.
en çok istediğin yerde çalış hadi hadi.
:)))))

sağoool.
bugünlerde bir mim ve ödül rüzgarı var.
yaklaşık 10 tane oldu.
yetişemiyom ki artık allam.
:)

zeys dedi ki...

aynen bana da hıc sans oyunlarından hayır gelmemıstr hıc o yuzden denemem :)
bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım benımkıne de beklerım :) sevgıler...

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

çokomell dedi ki...

deeptone ; senin cevapları merak ediyorum şimdiden ya =)

lokes ; o kibiri de bırak =)=)

zeys ; sana da geliriz o zaman =)

deeptone dedi ki...

ödülün vaaar.
:)

Yorum Gönder