21 Nisan 2012 Cumartesi

içimde olmayan birşeyler....

    Şu sıralar içimde bir tek ben yokum...


        

     Kendi hayatıma komşu kızınınkini yargılar gibi bakıyorum.Nerede kaldı benim mutluluğum , o bitip tükenmez kahkahalarım bilemiyorum.İçimdeki böcük öldü bence.İşi bıraktım , ohh dedim başka bir yerlerden tutunurum hayata , cııık o da olmadı.Müdür çıkışımı kabul etmedi ısrarla beni geri çağırdı.Döncem artık napimm.oysa elimde caddebostan da ki çiftehavuzlar starbucks a girme fırsatı vardı.


    Hava çok güzel şuan.Ama benim bugünle ilgili hiçbir planım yok.Dışarı çıktım , bir sürü güzel makyaj malzemesi aldım gene.Hepsi rengarenk fazla abartı olan şeyler.Neden bunu yaptığım hakkında en ufak bir fikrim yok.Sanırım artık herşey normal olsun , sıradan olsun istemiyorum.


    Korkmuyorum ki ; baştan başlamayacağım , en bıraktığım yerden devam edeceğim yürümeye ... Güçlüyüm ben ; benim olan ne varsa , istediğim ne varsa geri alabilirim biliyorum.Belki de sadece isteme vaktidir...Ben uzun zamandır hiçbir şey istemediğimi farkettim.Ne istemeye ne uğraşmaya ne de daha başkasına vaktim varmış.Bundan sonra hepsi değişecek , hepsi...Bir rüya veya kabus değilse yaşam , gözlerimi açıp bitmeyecek de olsa , belki de gözlerimi kapamadığım için değişecek herşey , bir daha canımı sıkmayacağım için yada ?  


7 yorum:

Lokes dedi ki...

Depresyondasın, unutulmuş, aldatılmış, sevgilinden ayrılmış, çok yalnızmışınnn. dırırırırırm.
Kavgacı çirkef kişilik, bazen kavgaya girmeden önce "siktir et" demeyi dene. yaptığın kavga sonradan canını sıkıyor olabilir. :)

çokomell dedi ki...

lokes ; bazen herşeyimi bu kadar bilmesen iyi olacak diye düşünüyorum biliyo musun =)=) hayır sonra sen haklı oluyosun , ama ben doğuştan haklı olduğumdan anlaşamıyoruz =)

Lokes dedi ki...

ahahahah :)) yok zaten hep sen haklısın zatende ben sadece sonradan "hatun haklı beyler" diye boş bir onaylama içerisindeyim :))

Susmak güzel dedi ki...

canım bazen insan bıkkınlık veren ve bazen sevdiği her şeyden uzaklaşmak ister ama bu genelikle beklentilerin yanlış yönde seyretmesinden olur ....kendine güzel davran her zman:))

Duygu Senyurek dedi ki...

merhaba
blogunu yeni keşfettim,üyenim

çok beğendim
ben de beklerim bloguma sevgiler

deeptone dedi ki...

hadi hadi geçer hepsi ki.
:)

SercanErdoqan dedi ki...

Bencede S.et gitsin .. Fazla kafana takma.Huzur da istiyosan biraz ilahi aşk'a yönel derim ben.. Bloğuna yeni rastladım güzelmiş hayırlı olsun..

Yorum Gönder