6 Nisan 2012 Cuma

ohaa konuştum lan...

      Hiç olmadı bu başlık , sanki konuşmayı bilmiyormuşum da ilk defa konuşabilmişim izlenimi verdi.Neyse ben ne anlatacaktım ;


      Haa Baran ' la konuştum diyecektim.Msn adresine ulaşınca dayanamadım gittim azıcık konuştum işte.Burda onun dedikodusunu yaptığımı söyledim.Ama tabi ki adres vermedim.Ayy hayır burda mıncırmalık falan filan diyorum çocuk için , kimbilir daha ne cümleler kuruyorum , gelsin bir de okusun mu ? cık cık cık hiç olmaz.


     Bir gün görüşsek türünden cümleler kurmaya çalıştım , çok çarpuk çurpuk oldu belki ama adam alışkın abi kızların ona yazmasına , çaktı tabi.Neyse ki hiç ters tepki vermedi.Hatta olumlu bile sayılırdı. ( ımm demek ki her kızla görüşebilir  ) ( olsun lan ben sonradan görüştürtmem gibi saçma salak düşünceler kuruyorum şuan kafam da )  


    Lanet giresi kafam durmuyor sonra ;   bunun sevgilisi nasıl olur ki ; muhtemelen böyle çıt kırıldım tipler var ya ha onlardan olur.Aman ojesi bozulmasın , saçında kırık olmasın , dip boyası gelmesin.Onun sevgilisi hep arkadaşlarıyla falan takılsın.Fanları fakeleri falan olsun , böyle cool bir çift olsun onlar.Yani öyle sevgilileri oluyordur sanki onun.Bu profilin yanına bir de kendi profilimi koyayım ki kıyaslama da bulunabilin.


    Çirkin değilim lan , hemen çirkinim sünepeyim havalarına gircekmişim gibi okumayın.Rengim de adım gibi bir kerem böyle çokomell ' im.Öyle makyajdı falan iyi güzel o olaylarla da aram iyi de  , ipin ucu kaçıyor bazen.Değil arkadaşlarımla orda burda takılıp , mekan değiştirmek , beğenmemek , sıkılmak , yahuu benim bakkala gidecek vaktim yok.Sonra bir de o tip kızların oje takıntısı var , ( yalan olmasın şimdi çok da güzel görünüyolar arada fırsat buldukça bende sürüyorum )  ben baştan kaybediyorum ; bizim işyerinde oje falan fıstık yasak !  Bu iş meselesinden önceye dönersek de , tırnak yeme alışkanlığım vardı benim.Bırakana kadar anam ağlamıştı.Gerçi sonuçta bıraktım ama o süreci bir ben bilirim...


     Cool luk meselesine gelince ( ay gelmesek daha iyiydi bence ) benim asla öyle bir tabirim havam olmayacak.Hiç o kadar soğuk  , mesafeli , havalarda olamıyorum.Ben herşeye gülmek için , bol bol konuşmak , herşeyle , herkesle ( başta kendim olmak üzere ) dalga geçmek için doğmuşum   bence. Çıt kırıldımlık desen ; okulu bıraktığım günlerde kapandı benim için o dönem.Uzun zamandır kendimi idare ediyorum.Nasıl desem , ben başederim herşeyle , herkesle... 


      Şimdi kurmayı en çok sevdiğim cümleyi kurcam ; lan biz bu baran la sevgili olsak fena olmazmış aslında  =)=)  Akıllı olun bir düşünün bi ya , adamın hayatına girmek için can atan , öyle yavşayan bilmem napan ne kadar çok insan var , onların kaçına ne anlatabilirsin ki , boşver sen onları gel barancım bana anlatabilirsin ( ıyyy banka reklamları gibi oldu bu , ben bile sevmedim.şimdi onun yerinde ben olup bunu okusam valla zeka seviyemden şüphe ederim ) neyse yok sayın burayı.Demek istediğim şuydu aslında ; bir olgunluk bir yaşanmışlık bir güç lazım iki insan arasında...Anlatabileceğin , paylaşabileceğine inandığın anlar olmalı.Hatta sırlar , sorunlar olmalı.Ben O ' nu öyle görüyorum... O kadar güçlü görüyorum.Danışılabilirmiş gibi... yanında hem ağlanabilir hem eğlenilebilirmiş gibi.Ama Baran la birkaç saat şansım olsaydı kesinlikle sabah kahvaltıya gelir misin benimle falan derdim.Kahvaltı benim hayatımda pek olmayan bir öğün.Erken kalkamam ben.Yada zaten çok erken kalkıp gitmem gereken yerler olduğundan kahvaltı yapamam.Hem  O ' da tüm gece oturduğundan erken kalkmıyordur bence.Ne bileyim kahvaltı benim için özeldir.Öyle herkesle yapılmaz ; herkesle kahvaltıya gidilmez.O yüzden ne bileyim kulağa saçma geliyor olsa da ;  valla en büyük hayallerimnden biri bu sanırım....


     

9 yorum:

Betül Yeni dedi ki...

Ayyyy çok sevindim, başlığı görünce acaba Barandan mı bahsediyo dedim, evettt doğruymuş :)) Immm ne diyelim, hayırlısı olsun, görüşürsünüz inşallah, biz de burada kahvaltı maceralarınızı dinleriz :)))

Maya dedi ki...

Kahvaltı hayalin gerçek olur umarım, hem niye olmasın ki??? :) ayrıca Cool olmak marifet değil, insanlarla konuşabilip, onların ruhuna ulaşmak mesele, sen de bu yapıdaymışsın zaten bence çoook büyük bir artı :)

Lokes dedi ki...

nasıl olsa bir önceki yazına Baran K. yorum yapmış :)) bunu da okur kahvaltıya gidersiniz elbet. sıkıntı yapma :))))

çokomell dedi ki...

o yoruma ben bile şok olmuştumm. bakalım ah bir gidebilsek =) gideriz ama di mi lokes ? di mi ama di mi ?

birdeli dedi ki...

Kahvaltı hayali çok hoş. Bende aynı senin gibiyim, doğru düzgün ayda bir kahvaltı yaparım. Belki bu yüzden, nadir ve pazar sabahı aileyle birlikte olduğundan kahvaltı öyle herkesle yapılmaz. :)

Lokes dedi ki...

gidersin mi bilmem. Hayırlısı olsun ne diyim :) darısı benim başıma :)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

kuul olamıyosan kuulumsu olabilirsin tatlım :))

kahvaltı güzeldir güzel! :) kahvaltılı bi'post bekliyorum vallahi, ben bilmem :P

HUYSUZUM, HUYSUZSUN, HUYSUZ... dedi ki...

Baran K. Blogunu takip ettiğine göre bu hayalini bir teklif olarak değerlendirebilir sanırım ve umarım öyle olur :)

deeptone dedi ki...

ne güzeeel bi yazı bu.

e devamını da söle ama.
:)

Yorum Gönder