19 Nisan 2012 Perşembe

sonunda gördüm ama hala rahatlanmadım ...

        Baran' la tanıştık bugün....

       Çekmeköy burger king de beraberdik.Allaaam Kartal ' dan Çekmeköy e gitmek gerçekten tam bir eziyet.Düşmanımın başına gelsin sadece...


       Beyefendi ben tam burger king in önüne geldikden sonra çıktı evden ama doğruya doğru , pek bekledim sayılmaz.Gelelim nasıl geçti mevzusuna...


      Vallahi ben de bilmiyorum.Baran çok sessiz biri çıktı.Fazla konuşmuyor falan.Hayır benden mi sıkıldı acaba diye düşündüm sık sık ama sonra onun pek konuşmayı sevmediğini öğrendim.Hastaydı da zaten.Normalde görüşmezmiş bugün benimle ama geçen hafta da görüşemeyince beni kırmamak için görüşmüş işte.Yaa bu cümle çok kendini beğenmiş oldu ama o bu tonda o anlamda söylemedi aslında.Bunun arkadaşları da ordaydı.Bunun arkadaşlarının yanında bir de bunun eski sevgilisi de arkadaşlarının yanındaydı.Varın siz düşünün artık gerisini...


     '' Sevgili olaylarına karşıyım aslında ben '' dedi.Çok kız arkadaşım var , ben sevgilimle yapacağım herşeyi onlarla da yapabiliyorum ki dedi.Burada diyecek bir ton laf ve susulacak kocaman bir boşluk vardı, ben de sustum.İşi piçliğe vurup , hayırdır laaan kız arkadaşlarını da mı götürüyosun yoksa demedim.Aslında dün bununla ilgili bir konuşmamız vardı ama bugün gerçek olamadı napalım...


     Bütün bunların dışında , gerçekten çok tatlıydı ama ...O na bu konuda hiç birşey söyleyemedim.Eeee benim hakkımda ne düşünüyosun yada nasıl buldun gibi birşey de demedim.Cesaret mi edemedim desem , ortam mı müsait değildi desem olmadı işte ... Ama gene görüşürüz belki.Bu sefer Kadıköy de ama...O zamana daha fazlasını deneriim.Bana gitar çalmayı öğretsene yaa nolaaar bile derim.Vallahi derim.İşte son durumlar böyle...

3 yorum:

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Eğer bir ilişki niyetindeysen çok kız arkadaşı olan ve onlarla her şeyi yapabiliyorum zaten diye bir hıyardan özellikle kilometrelerce uzak tut kendini. Böylelerinden hayır gelmez..

Lokes dedi ki...

Anlaşılan aslan parçası ev kedisi çıkmış.
"fazla konuşmuyor?" sebep? konuşmayı sevmeyen birisiyle nasıl anlaşılacak? Ve anlamadığım nokta arkadaşları neden orada? "Dur dur aga Kim bu kız" diye mi geldiler?
ηυяѕαℓкιмι'de zaten noktayı koymuş. Çekmeköy'e neden gittiğin konusuna hiç girmiyorum bile.

HUYSUZUM, HUYSUZSUN, HUYSUZ... dedi ki...

2 kere aynen diyorum...
kafanda yeterince tilki var zaten aralarına bir de çakal girmesin bence...

Yorum Gönder