24 Nisan 2012 Salı

sorunlar ve dahası...

        Aile kavramını yitirmiş biriyim ben....


       OO kadar titiz bir ailem var ki , tam anlamıyla aile ; işte bu yüzden nefret ediyorum aile kavramından da fikrinden de.Beni yıllarca sıktılar hala da sıkmaktalar ? Ne kazandılar ha ? Daha iyi bir insan mı oldum , daha başarılı mı oldum ? yooo...


      Şimdi de iş krizi...Bağdat caddesindeki starbucks ta çalışmak istiyorum.Neymiş efendim uzakmış onlar istemiyolarmış , çalışamazmışım...Hele annemin fikri tamamen , mahalle başındaki BİM 'e kasiyer olarak başvurmamdan yana.Anlamıyorlar , insan kalitesi ne demek , seviye ne demek , hayat kalitesi ne demek anlamıyorlar.Yahuu iş be iş.Evden çok suratlarını göreceğim insanlar ve saatlerce uğraşacağım şeyler.Buna nasıl olur da benim yerime karar vermeye cesaret edebiliyorlar inanamıyorum.Tabi ki başaramazlar.Elbette asla onların beni yapmaya çalıştıkları gibi bir insan olmayacağım.Her gün öylesine savaş veriyorum ki kendim kalabilmek için.Gün geçtikçe de zorlaşıyor.Umurum da değil , olmak istemediğim biri de olmayacağım , yapmak istediğim birşeyi de yapmayacağım.Onlardan da vazgeçerim gerekirse kendimden de....


      Ellerine ne geçecek merak ediyorum ... Onların her dediğiini , kendimden , onlardan ve her şeyden nefret etmek pahasına yapsam gerçekten mutlu olacaklar mı .Bu kadar bencil olabileceklerine inanmak istemiyorum.Bana ne kadar zarar verdiklerini göremeyecek kadar kör olduklarına inanamıyorum.Kimseyle kolay anlaşamam evet , inatçıyım evet , çok kararlıyım evet , kavgacıyım evet , şirretim evet... Hepsini ailemle başa çıkmaya çalışırken öğrendim yemin ederim...

11 yorum:

bensu dedi ki...

merhabalar blogunuz çok hoş ;) bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

http://bensukaya.blogspot.com/

Lokes dedi ki...

Yapmak istediklerini yapmaya çalışmanı takdir ediyorum. Fakat bir şekilde yolunu bulup ne şişi ne kebabı yakmadan işin üstesinden geldiğin gün artık herkes senin görüşlerine saygı gösterecektir diye düşünüyorum.

Duygu Senyurek dedi ki...

Canim sen nasil mutluysan onu yap bencede bazen ailleler cocuklarini mutlu olucagini dusunup yanlis kararlar verebiliyro(
Yorumun cicn ve twittertakip icin cok saol:)
Sevgilerr

HUYSUZUM, HUYSUZSUN, HUYSUZ... dedi ki...

benim de aileme çok düşkün olduğum söylenemez, hatta ayrı şehirlerde yaşamaya başlayınca daha iyi anlaşır olduk... bir araya geldiğimizdeyse kavga etmeden en fazla 2 gün dayanabiliyoruz... ama yine de çok beylik olacak belki ama ailenin senin kötülüğünü düşünmediğini sen de biliyorsun o yüzden nabza göre şerbet vererek, suyuna giderek onları ikna etmeye çalışırsan kendini yıpratmamış olursun... naçizane fikrim :)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

ooov. o karışma huyları hep var. onlar bizim en iyi olanı kendilerinin bilebiliceğini düşünüyolar, sorun da bu. sakin :)

drydandamlalar33 dedi ki...

Canım cım inan hiçbir aile evladının kötülüğünü isteMez bir bildikleri vardır heralde hem bim de çalışmak neden kötü gayet düzgün güvenilir bir ortam, belkide sırf bu yüzden istiyorlardır onları anLAmaya çalışarak kendini anlatmayı dene inan başarırSın karşındaki Anne Baba sonuçta :(

drydandamlalar33 dedi ki...

Canım cım inan hiçbir aile evladının kötülüğünü isteMez bir bildikleri vardır heralde hem bim de çalışmak neden kötü gayet düzgün güvenilir bir ortam, belkide sırf bu yüzden istiyorlardır onları anLAmaya çalışarak kendini anlatmayı dene inan başarırSın karşındaki Anne Baba sonuçta :(

deeptone dedi ki...

ufff ya ne oldu peki.
nerde çalışcaksın.

çokomell dedi ki...

lokes ; bu dediğin hiç kolay değil.

bak huysuz ; bende aynen öyle yapmaya çalışıyorum.haa günün birinde ayrı semtlerde hatta apayrı şehirlerde yaşasak herşey çok güzel olur eminim =)

kuulumsu ; been napcam şimdi ya , bilmiyorum =(

drydandamlalar ; bir de öylesini deneyeyim bakayım...

deeptone ; inan ki bende bilmiyorum =(

Lokes dedi ki...

Bu dediğim kolay değil zaten. Bunun altından kalktığında her şey senin olur anca.

Kurbagapirenses dedi ki...

Bir çok aile öyle sanırım, kendi hayatlarında ilgi çekici bir şey olmayınca çocuklara yöneltiyor bütün ilgiyi. Ama ben şunu öğrendim ne yaparsak yapalim yine onların çocuklarıyız atamazlar satamazlar.. O yüzden gerektiğinde rahat rahat resti çek insan rahatlıyor bile ;)

Yorum Gönder