5 Nisan 2012 Perşembe

uçuk kaçık fikirlerimle gene been...

       Ya biri var ama ne var ne var sorma gitsin....

        Nasıl bir çocuktur o yaa.Bakınca sana geliyorum Allaaaamm diyosun.Dersin yada ben diyorum.Adını sürekli duyuyorum , bunu arkadaşımın facebookun da da tesadüfen görmüştüm sonra araştırmaya başladım zaten.Twitter hesabı falan da var da , bay naletin seveni çok , takipçisi çok , ben ise twitteri yeni keşfettim lan.İşçi emekçi insanım yok öyle 7/24 online durumu.Kendimi oralarda çok piç kalmış hissettiğimden hiç ulaşmaya çalışmadım.Olmaz yani yapamadım , ürktüm be , ne o öyle beni mi eziklesin ?  Dedim kızım Çoko sen git , en iyisi burda bana kadar var deyip yaz çiz.Belki bir gün duyar , o da işkillenip de , kalkıp hayırdır der diye =)=)






          Ha bu arada adı Baran 'mış...Bir görseniz böyle tam mıncırmalık.Tamam ben biraz farklıyım böyle kategoriliyorum sevdiğim insanları.yemelik , bakmalık , mıncırmalık falan diye ...


       Bütün bunların yanında benim durumum çok imkansız.İmkansız değil de karmaşık desek daha doğru.Şimdilik şöyle sorunlarım var mantıklı bakıldığında


- biz bu çocukla tanışmıyoruz .. (  çıtı pıtı kızım tanısa sever beni bence , hayır hayır yaş anlamında demedim )


- ben bununla tanışmayı çok istiyorum ama gel gör ki ; facede yok twitter da yok , orda yok burda yok şurda yok.Gezdiği , gittiği yerlerden haberim yok.Nasıl anlatsam , piyango bileti almadan eğer bana para çıkarsa şunları alıp şunları yapacağım oğlumm diye plan kurmak gibi bendeki durum.




Şimdi bana akıl fikir verin.Napsam napsam napsam... Ben onu gerçekte de bulup Baraaan diye karşısında cırlardım ama vaktim yok , ( iyi ki yok küfürü yiyip oturmaz istemezdim açıkcası ).Şimdi şuracıkta bana akıl , öğüt , nasihat falan verin.Olmadı dua edin.Şans dileyin , başarı dileyin.En olmadı gelin teselli verin vallaha yazık bana.Artık acıların kızı deyince akla bi şarkıcı küçük Ceylan ( o da eşşek kadar oldu ya neyse ) bir de ben geliyoruz...



10 yorum:

Kuulumsu Kadın dedi ki...

neey?? yeni bir aşk mııığ? :))

Maya dedi ki...

hımhım twitter'dan belki öylesine bir iki mention atıp dikkatini çekebilirsin, zamanla o da farkına varır, hani en yukarda twitter'ı var diye yazmışsın ondan didim :)

CEPAYNASI dedi ki...

baharın geldiği belli...
ne güzel duygulardır o gel gitler...
ben sana şans dileyenlerden olayım diyorum...
ama...dur bir de öğüt vereyim,
sağına soluna bak bir de,
en son farkedilip çok sevilenler,
en yakındakiler olabiliyor bazan:)

bir öğüt daha...ya da dilek,talep...her neyse...
şu sözcük doğrulamayı kaldır ne olur!

çokomell dedi ki...

cepaynası ; nasıl kaldırılıyor o dediğin =) ha bir de ayy acaba bende onlardan olabilir miyim ki =)

maya ; onlarca takipcisi ve ordan konuştuğu kişi var ki , ohoo bana sıra gelmez heralde =(

kuulumsu ; ayy evet yada bilmiyorum uff çok fenayımn ama =)

Missbone dedi ki...

bence faceden dürt, sonra yanlışlıkla olmuş dersin.:D

çokomell dedi ki...

çok sevgili missbone ; evet normal biri olsaydı bunu yapınca farkederdi.ama yüzlerce kişilik abonesi ve binlerce kişilik bir facesi olan biri için , dürtülmek pek birşey ifade etmiyormuş gibi geldi bana.Dürtersem sanırım tek dikkat ettiği şey , ulan gene bir sürü kız dürtmüş nerden kaldırılıyodu bu lanet olasıca bildirimler olur =) ayyy anlatırken farkettim durum ne kadar da umutsuzmuşş...

Baran K. dedi ki...

Yüzlerce kişilik abonesi ve binlerce kişilik bir facesi olan biri için dürtülmek pek birşey ifade etmiyormuş gibi geldi bana demişsin.
Doğru demişsin her önüne gelenle konuşucak halim yok benim. Ayrıca yüzler kişilik abonem yok bunu bi doğruluğa kavuşturalım ve sana tanışcağımızı söyledim canım benim. Blog'unda bana yer açtığın için Teşekkür ederim. Kendine iyi bak. Sevgiler.

cherry dedi ki...

Baran arkadaşımızın yorumu görünce yorum atmaktan vazgeçtim.

Kediyi alıp bağrıma basasım geldi =)

çokomell dedi ki...

di mi ama cherry kediciğe bakk ... ( baran ın yorumu benim için de kocaman bir sürpriz oldu biliyo musun )

cherry dedi ki...

yanıt vermemenden belli :)

Yorum Gönder