6 Mayıs 2012 Pazar

adam coolluktan ölcek...

   Aaaa   blogger cemaati bana bu gece şans falan dileyin bişeyler nolaaar ...


    Bu gece coolluğundan ölmek üzere olan biriyle dışarı çıkıcam.Evdekilere gene milyon bahane ürettim.Hayır pinokyo ben olsaydım burnumla ozon tabakasını delerdim adım gibi eminim...


     Bir adam hiç mi taviz vermez hep mi aksi , huysuz olur bilmiyorum ama bu hep öyle.Allaaan dengesizi  !   Bu çocuk bizim aramızda bayaa popüler ama bizimle takılmışlığı yok o ayrı.Böyle bir kendini beğenmiş falan.Tek derdi , tek aşkı arabaları.Ben bu çocuğu gördüm ama onun beni gerçekte görmüşlüğü yok henüz.Bu benim deneme gecem yani.Kendimi görücüye çıkıyor gibi hissediyorum yeminle.Hayır bugünü bir atlatsam eğer olumlu geçerse sonra hizaya getiririm ben onu sıkıntı yok yani.

     Akşama saatler var ama hazırlanmama yetecek kadar sürem yok.Hem sonra kaşlarıma da saçlarıma da bir çeki düzen verdirtmem lazım.Hangi topuklumu giyeceğime karar vermedim.Etek giymem lazım ama evdekilere uydurduğum bahaneye göre ,  etek giyemem uygun düşmez.Hangi kotu giysem ?   Ve gene ruj sorunu , Kırmızı mı pembe mi ?  Çocuğu göremeden stresden ölüp gidicem bence ben...


    Nolurr bana çok şans dileyin.Mideme ağrılar giriyor yahu...

7 yorum:

Susmak güzel dedi ki...

iyi şanslar dedim bile günün güzel geçsin :)

Melodram dedi ki...

Cool olmak parayla mı, biraz dik otur çeneni kaldır yukardan bak oldu bitti.:)

Şans seninle olsun :)

deeptone dedi ki...

son yazımı okusana.
:)
sona istersen sen de yayınlayabilirsin.
:)

Lokes dedi ki...

muhtemelen elinde patlayacak GENE! Hatta %97.8

HUYSUZUM, HUYSUZSUN, HUYSUZ... dedi ki...

lokes lafı ağzımdan aldı.. ama neyse bize laf düşmez :)

deeptone dedi ki...

eee nası geçtii.
:)

irituruncubalik dedi ki...

uf ya bu görüşmelerden nefret ediyorum gerçekten !! nasıl geçti anlat bakalım :)

Yorum Gönder