21 Mayıs 2012 Pazartesi

bu terslikteki gariplikler...

      Çok istediğim bir işim , iyi bir müdürüm ; çok gıcır bir şubem ve bir de dünya tatlısı bir sevgilim var ...

      Çok mutluyum....Korkacak kadar mutluyum , çünkü ne zaman dibe vuracağım diye bekliyorum.


      Bu çocuk da benim kadar tatlı , benim kadar şımarık bişe ya =) eğitim aldığım starbucks şubesinden o da.10 gün sonra eğitimim bitipte kendi şubeme geçtiğimde iş alanı olarak ayrılmış olacağız.


     Bugün izinliydim , şans bu ya benim şımarığım da izinliydi.Kadıköydeydik bütün gün.Ha bu arada çocuğu 3 saat beklettim deliye döndü bir an beni bırakıp gitcekti ben yoldayken artık o raddeye gelmişti.Son anda vazgeçirdim.


    4 falandı buluştuğumuzda.7 de gitmem gerek dedi.Gidebildi mi tabi ki hayır.Ayrıldığımızda 9 olmuştu saat.Beraber parka gittik ya .Salıncağa bindim tekrar 10 yaşındaki çocukmuşum gibi.Kadıköy de daha önce hiç gitmediğim manzarası süper bi cafe ye de gittik.Oraya kız kıza bir gün arkadaşlarla da  mutlaka tekrar gitmeliyiz diye düşünmekteyim hala.Bütün günü dipdibe sarmaş dolaş geçirdik.Yemek yemeye burger kinge gittik.Şaka gibi ama gerçek yani.


      Bütün bunların dışında işyerinde her şey güzel.Şu sıralar o kadar çok sevenim var ki !  ben bile şaşırıyorum.Herkes açılmak için şu geçtiğimiz bir haftayı beklemiş herhalde.Bende eski atarlı kızdan geriye pek birşey yok.Hayat o kadar düzgün ve güzel devam ediyor ki , sinir stres yapacak bir durum bile olmuyor ortada.Yapamıyorsun , atarlanamıyorsun işte arkadaşım.Ben de son durumlar aynen böyle.Mutluyum , hepiniz böyle olun noluurr ..!


 NOT ;  en yakın arkadaşlarımdan benim bidenecik Balım bu ilişki için 1 ay verdi , 1 ayı geçersem Kırık Tarak da manikür ve pedikür masrafım ondaaan =) ki zaten kendisi de orada staj yapıyo.Bu defa haksız çıkmasını diliyorum.Aslına bakarsanız o böyle dediğinde ben , aaaa sen gene iyi veriyosun ben o kadarınıda düşünmüyodum demiştim.Ama bu lafı ettiğimde bugün yaşanmamıştı.bu arada başlangıç tarihimiz 19.05.2012  =)=)

8 yorum:

Melodram dedi ki...

arkadaşlarım bana da 1 ay vermişlerdi 4 yıl oldu.:)

OnTheRoad dedi ki...

umarım her şey bu kadar güzel kalır!
mutlu olmaktan korkma, sadece tadını çıkar :)

Lokes dedi ki...

zaten 15 inde işe başladın.
4 gün içinde yani 19unda eğitim aldığın kişiye aşık oldun?
bugün ayın 21'i.
10 gün kalan eğitim günün.
Hesaplıyorum... geriye sadece 13 günün kalmış...

irituruncubalik dedi ki...

bu aralar bende nasıl mutluyum ölmeyelim lan biz ? enişte olayına da sevindim hadi daim olsun kuzum =)

deeptone dedi ki...

heeey hadi nazar değmesin.
:)
bi de kazanırsın hadiii.
:)
sabııır.
:)

çokomell dedi ki...

melodram ; ağzından bal damlıyo darısı benim başıma o zaman =)

ontheroad ; haklısın aslında ...

lokes ; kimseye aşık değilim ama hoşlanıyodum ,dünden sonra biraz daha alıştım ama ölüp bitmiyorum yani kimseye.Sayılarıysa boşver kısmet bu işler =)

irituruncubalık ; oyy oyy oyyy noluyo bize ya =) tabi çok hüzünlü takıldık artık böyle günlerin gelmesi şarttı.doya doya yaşayalım canımm yaa =)

deeptone ; nazar değmesinnn =)=) gerçekten sağol ya =)

HUYSUZUM, HUYSUZSUN, HUYSUZ... dedi ki...

ben de merak ediyordum son gelişmeleri.. Çok sevindlm mutlu olmana.. Ne kadar sürdüğü değil seni ne kadar mutlu ettiği, hayatında güzel bir iz bırakıp bırakmadığı önemli bence... Mutlu anların bol olsun inşalla...

Kuulumsu Kadın dedi ki...

aman aman aman ben yokken ne de güzel şeyler olmuş! Allah bozmasın! sevindim vallahi :))

Yorum Gönder