9 Mayıs 2012 Çarşamba

bugün mutluydum ben...

       Vardiya müdürüyle kavga edip zaten vermiş olduğum çıkışımı erkenden uygulamaya geçirdim....


       Kabinde giyinip bir çıktım ki bizim Mustafa da çıkışını yazıyor  , şok oldum.Hayır bir de aynen şunu diyo Mell nasıl yazıyoduk bunu yeeeaaa ?  O da verdi bir güzel çıkışını.O nun da doğum günüydü zaten bugün.Gel dedim bize gidelim kahvaltı yaparız.Aradım annemi de arkadaşlarla kahvaltıya geliyoruz diye , çağırdım adaşım merve yi de gittik bize.Güzel uzun ve huzurlu bir kahvaltıdan sonra bidenecik abim ( manevi ) vardiyamızın supervisorunu  da vardiyadan kaçırdık.Mustafa da minik lakaplı bir arkadaşı nı çağırdı.Gittik maltepede ki lunaparka.Gondolu geçtim de kamukazi fenaydı.Beynime kan gitti , büttün iç organlarım ters döndü valla.Yaşayan 3-5 hücrem kaldı kanımca...


       Gondolda beşimizdik ve adaşla ben bir uçda otururken diğer uca beyleri attık.En tepedeyken avazım çıktığı kadar bağırdım Mustafaaaam doğum günün kutlu olsun iyi ki varsın  ! diye.






    Gel gelelim şu mustafanın sözde MİNİK arkadaşına.Devin yandan yemişi oysa ki ! hayır çok sevimli çok şakacı falan ama dev gibi yani.İnsan diyor bu nasıl minik.Ben de 1.60 lık bir selviyim onun yanında.Bir yerde konu oldu , 
- yaa minik dikkat et sen o bünyeye ayak altında ezilme , bana bişi olmaz nasılsa bu selvi boyumla dedim


   hepsi döndü bana baktı ,


- miniğin tepki aynen şu ; selvi boyunla mı ? sonra diğerlerinden de aynı cümle....


    Bende çemkirdim yani , o minik olunca sorun yok , ben selvi olunca mı battı hııı ?   Bugün güldüğüm kadar uzun bir zaman daha gülemem heralde.Gelirkende trenle geldik.Trene nereden baksan 5 senedir binmiyordum.Tren varmış valla...


     Vedalaşma kısmını asla beceremeyecek kadar öküz biriyim.Sonra bir daha görüşeceğim biriyle neden vedalaşayım ki mantığı hakim bende ondan olsa gerek...Neyse adaş gitti bende bu taraftaan gidiyom yaa dedim mustafa nın tepki aynen bu ,


gerizekalı mısın lan , bi sarıl , bi tokalaş bi iyi akşamlar de bişey de 
  
- ama sonra görüşşceeeez ki


- vallaha malsın sen


- yeni mi anladıın ki sen ?


onunla sarıldık marıldık neyse ben gidiyordum ki saçımdan geri çekti


meğersem sadece onunla vedalaşmışım minikle abim kalmış.hay benim aklıma diye içimden söverken bok atacak bir yer elbetteki buldum...


Hep o lunaparkın yan etkisi bunlar.Dedim ben beynimin ayarları bozuldu dönmekten diye , inanmıyonuuuzzz banaaa....



3 yorum:

HUYSUZUM, HUYSUZSUN, HUYSUZ... dedi ki...

e hayırlı olsun... bir sonra ki işin hayalindeki olur inşallah... bi de japonlar boşanınca merasim yapıyormuş artık, biz de senden esinlenip istifa sonrası parti olayına girelim bari :)

çokomell dedi ki...

çok eğlendim , tavsiye ediyorum valla =)=) yapalımm , coşalımm , kopalıım =)

deeptone dedi ki...

ha ha ha ama anlatmamışsın o date noldu.
:)

Yorum Gönder