12 Mayıs 2012 Cumartesi

çokca ben...

     Bu sefer bol bol kendimi anlatmak istiyorum....

     Doğrularımdan çok inandığım yanlışlarımla ama....


     Ailemle aramda zamanla kendim oluşturduğum bir duvar var mesela ; onlar bile zamanla kabullendiler.Ailemle çok farklıyım, hiçbir zaman aynı yolda aynı hedefe yürüyemeyeceğimizi anladığımda terkettim ruhen orayı.Ben istemediğim sürece aynı evde bana ulaşamazlar bile.


     Uzun yıllardır çalışıyorum.Nasıl desem ; ortaokulu bitirdiğimden beri part time olarak bir başladım , başlayış o başlayış...  Çalışmak zor evet ama ne bileyim bir kere alıştıkdan sonra evde oturmak ve birilerinden para istemek bana hep zor geldi.Yani öyle bir şey yapmadım da bu düşünce bile bana zor geldi.


    Özgürlüğüme kendimi bildim bileli düşkündüm.Beni kısıtladıkları için aileme bile cephe alabilmişken , gene aynı sebeplerden özel hayatımda hiç yolunda gitmedi.Aşırı inat ve aşırı duygusal bir insanım aslında.Bu iki zıt özelliği aynı anda nasıl bünyemde barındırabildiğimi hala anlamış değilim.Ve hazır özel hayattan bahsederken , aşık olmak benim için çok sevmek değil , çok alışmak çok eğlenmek demektir..!   Yanında çook eğlendiğim birine , zaman geçirdiğim birine aşık olurum ben , yani öyle şappadanak değil.Tabii ilk görüşte bir kanımın ısınması lazım.Ama bu durum her şeyde söz konusu.Yani sadece sevgili konusunda değil.İlk birkaç dakikada sevemediğim insanı bir daha ömrü billah sevemiyorum !


     Çok deli dolu , çok uçarıyım...Fazlasıyla içimden geldiği gibi olduğum için aykırıyım biraz aslında.Kendim olabilmek için bu kadar savaş vermişken , kimin hakkımda ne düşündüğünü umursamamam normal bence.Zaten çok az şeyi umursayan biriyim.Sorunlarım hep olur ama kimseyle ilgili değildir.2. bir şahıs benim canımı sıkamaz pek.Çok nadirdir böyle olaylar.


    Nazlıyım , şımarığım , fazla güveniyorum kendime , asabiyim , sinirliyim ve üstüne üstlük kibirliyim de... Bütün bunları geçtim en önemlisi de güçlüyüm ! Güç bir kızın her şeyi bence.Bu zamanla elde edilecek bir şey , biraz tecrübeyle , biraz kazıkla , biraz ihanetle...Ama çoğu da duygularınla alakalı aslında.Bütün iç dünyan bir enkazın altındayken , sen başın dik devam edebiliyorsan yoluna , aslında çok şey olmuşken , hiçbir şey yok rolü yapabiliyorsan , en önemlisi de yürekten gülebiliyorsan hala ; güçlüsün aslındaaa.... Ve ömrün boyunca giderken kimseye veda etme gereği duymayacaksın da !

8 yorum:

Susmak güzel dedi ki...

kendin olmuşsun ya kendini saklamıyorsun bu bile iyi bi şey bence çok güzel bir yazıydı ...

çokomell dedi ki...

en azından kendimi saklamıyorum , bunu duymak güzel teşekkür ederim =)

cherry dedi ki...

Ne içten bir yazıdır bu.

İnsanın kendisini bilmesi çok güzel ama kibir o güçlü bünyene hiç yakışmamış.

Lokes dedi ki...

Asisin!

Lokes dedi ki...

Asi ve Yalnızsın!

Prensesin Masalı dedi ki...

oldugun gibisin biraz ortak yönlerimiz varmis Sevgiler :)

http://prensesin-masali.blogspot.de/

çokomell dedi ki...

cherry ; seni yeniden görmek çok güzel ve evet o kibirden kurtulmaya çalışıyorum.

lokes ; artık sen bile anladın asi ve onca kalabalığımla yalnız olduğumu =)

prensesin masalı ., yalnız olmadığıma sevindim =)

Duygu Senyurek dedi ki...

canımcımm güzel yorumların için çok teşekkürler
sevgiler .öperim=)hani sen bana soru sorucaktın=)

Yorum Gönder