5 Mayıs 2012 Cumartesi

garipsi şeyler bunlar hacı

      Bundan taaa 10 ay öncesinden beridir tanıştığım bir çocuk vardı ;  o zamanlar hacıoğlunda kasadaydım , lahmacun satarken tanıdım çocuğu , beni nasıl sevmişse artık daha sonradan benim için gelmeye devam etti.Sonra beni harbiden sevdi.Şimdi bile seviyormuş anladım...


       Bayaaa lüks bir restoran 
/ bar ın sorumlusuydu bu işte.Ben de oraya hiç gitmemiştim şimdi doğruya doğru.Öyle böyle derken bugün Adaşım , ruh ikizim herbişeyim yani mervem ve yanımızda bir arkadaş daha gidelim bakalım şuraya kahvaltıya dedik.Biz gittik oraya , aldık mönüyü elimize bakınıyoruz.Benim sevenim yok ortalarda , herbişeyim mesaj atıyor ona nerelerdesn ben kahvaltıya geldim falan diye.Tabii çocuğun benim de orada olduğumdan haberi yok ! tamam geliyorum falan dedi o da.biz o arada mönüye o kadar baktık o kadar fikir yürütüp dalga geçtik ki yanıbaşımızda sipariş vermemizi bekleyen garson bizden ümidi kesince bizi bırakıp gitti.Eyy allaaam seslenirim duymaz , beklerim gelmez  , garsonu bulsam katletcem o dereceye geldim.Kızlar durun ben bulayım şunu deyip kalktım geziniyorum.










EN şirret sesimle bağrıyorum restoranın içinde , - Bize kimsee bakmayacak mı beeeeaaağğğğğğ






-   Ben geliyorum hemeen diye bir ses duydum ve bir baktım ki taa taa taaaa taaaaaamm , benim sevenim.Geldi siparişlerimizle bizzat ilgilendi.Bizde afedersiniz de böyle kıtlıktan çıkmışlar gibi de sipariş vermiştik.Neyse bu hemen hazırlatıyorum diye bir gitti bekleşiyoruz gene biz...  Sonra hemencecik bizim kayıp garson geldi , elinde çaylar falan , bunu şu gönderdi , ikramımız bilmem ne falan diye .  Bir yandan çay yudumladık bir yandan dedikodu falan derken masamızı donattı benim sevenim.Hiç rahatsızda etmedi ama haa...Biiz baya yedik içtik hesap 100 küsürü aştı artık.adaşın payını da ben ödeyeceğim öyle anlaştık.Diğer kız ayşeyle bakışıyoruz artık.neysee bakınıyoruz hesap isticezz bizi m garsonu ara ki bulasın !  çıkışa doğru ilerledik bir baktık tüm restoran tayfası orda.Çekirdeğiniz de var mı diye soracaktım yeminle ki...   Ben de bir odunum bir nemrut ; adisyon vermemişiniz. 
- Afiyet olsun , gene bekleriz
- lan adisyon diyorum
- beğendiniz mi kahvaltımızı ?
- çok beğendim , camış gibi de yedim belli değil mi neysee adisyon ?
- ya tutturdun adisyon diye yürü git iştee afiyet olsun gene gel hadi güle gülee
- banaaaaneeee ben adisyonumu istiyooommm




    adisyon mu istiyosun al sana adisyon deyip bildiğin fişimizi kesti , üzerindeki en son tutarın üzerini bildiğin karaladı harıl hurul , en altına da 20.00  yazdı.   
baktım bu ne dedim. Adisyon istemiyo muydun , al işte.ödiceksen öde dedi.yaaa dalga geçmesenee beeaa dedim.Ben ciddiyim dedi.


   Bende amaan be seninle mi uğraşıcam söke söke de aldım adisyonumu banane gerisi beni germez bak ben ödicektim paşa paşa aha bidaha da beni böyle bulamazsın dedim.aldım adisyonu koydum içine 20 liği geri verdim.Bahşiş olayına girmedim bilene.Kayıp garsona mı verecektim bahşişi.Siktirsin ordan , her haltımla benim sevenim ilgilendi...






     Ordan çıktık ; allaaaam nasıl mutluyum ama . Laan param cebimde kaldı.Hayır cimri değilim ama gene de insan kıyamıyor be hacı.O sırada kızlar benimle dalga geçmektelerdi.


     çokomell bu çocuğaa bir şans ver artıık , valla ağzını yüzünü kırarım senin.  lan çıkta şununla buraya gece içmeye de gelebilelimm....


al işte dedim al işte ; benim derdim inek dana gelinin derdi sürme kına diye buna diyolar.Ve son söz olarak hayır bu çocukla asla birşey olamaz.Evet çok yakışıklı ama olamaz işte.Kesinlikle olmayacak.zaten içimde bir kıpırtı falan da yok ona.ama mutluyum ; sevilmek güzel...

3 yorum:

KIZILGIN (Selnur Güneş) dedi ki...

zaman ne gösterir, hiç bilemezsin. :)

HUYSUZUM, HUYSUZSUN, HUYSUZ... dedi ki...

allah iyiliğini versin...

Susmak güzel dedi ki...

çok güldüm bu yazıya yani şu var çalışan insan paraya pek kıyamaz doğruya doğru:)

Yorum Gönder