26 Mayıs 2012 Cumartesi

hala yaşıyorum ...

      Ne zamandır yazamadım biliyorum...

      Yorgunluktan öldüğüm , gram boş vaktimin bulunmadığı şu günlerde ne kadar istesemde olmuyor işte , ilgilenemiyorum burayla.Bugün kapanışım , birkaç saat sonra gidicem işe.Bu arada kapanış olmaktan nefret ettiğimi de belirtmek istiyorum !

       İş hayatımdan bahsedecek olursam ; eğitim aldığım şube güzel ama sıkıldık artık ( ben ve diğer şubeye geçecek 3 arkadaşım daha - biri supervisor ).Burada biraz sığıntı gibi kaldık açıkcası.Neyse işte sonra işe alıştım , yani bayaaa öğrendim.Keyfimde epey yerindeydi şu 2 güne kadar.Bu 2 gündür biraz sinirlerim bozuk.

      Sevgilimle aram nasıl inanın bende bilmiyorum.Aynı işyerinde birbirimizi görüyoruz ama görmezlikten geliyoruz.Dışarıda görüşemedik o anlattığım günden sonra bir daha.Nasıl desem aramız bozuk değil ama öyle sıkı fıkı da değiliz.Açıkcası pek birbirimizle muhattap olmuyoruz durum bu.

     Off anlatacağım birsürü şey vardı ama aklımı toparlayamadım birden.Malum haftasını olunca ev curcuna gibi.

0 yorum:

Yorum Gönder