14 Mayıs 2012 Pazartesi

istediğin yerde olmak !

        Yarın Maslak Sun Plaza ' ya ( merkezimiz orada )  gidip evraklarımı teslim ettikden sonra Starbucks ailesinin bir ferdi oluyorum !





     buradan adamın ( merkezden arayan adam  ! )  tarif ettiği şekilde oraya gitmeye kalksam yeminle en az 3 otobüs 2 metrobüs değiştirmem gerekiyordu.Oraya gidene kadar Hakkari' ye ulaşılabileceğine inanmıştı bir yanım...Neyse ki orayı bilen bir arkadaşa danıştım da , bir otobüs + bir doomuşla kurtardım durumu )

        Uzun zamandır istediğim bir şeydi bu.Sonunda elde ettim.Burger king ' de çalışıyordum ve başka bir şubemizde expert ( servis uzmanı ) elemana ihtiyaç vardı ve ben gidiyordum.Zaten kendi şubbemde kalmayı istemiyodum derken madem gidiyorum ; madem yeni bir yere alışacağım o zaman istediğim yer olsun deyip starbucks a başvurdum.Yeni açılacak olan bir şubesinin müdürüyle görüştüm ve aslında şubesine sadece 3 kız alacakmış ve onlarıda almış.









Buna rağmen benim konuşmamdan ve enerjimden etkilendiğini , beni mutlaka ekibinde görmek istediğini söyleyip elini uzattı bana hayırlı olsun diyerek.








       Hangi semt olduğunu söylemek istemiyorum şuan ama orayı özellikle çok istiyordum , başvuruyu maltepe de yapmama rağmen istediğim semtte ki şubeye gideceğim.Tabii ailemi ikna etmek hiç kolay olmadı.Gerçi ben aklıma her koyduğumu yaptığımdan çok da itiraz edemediler aslında.






       Onu bunu bırakalım da şu sıralar hayata çok hayırdır lan ?  Fazla mutlu geçiyor günler.Arkadaşlarım , kuzenlerim derken evin yolunu zor buluyorum.Mutluyum , her şey fazla yolunda...Tabii hep böyle devam etsin isterim de , yok yani bünyem alışmamış , acaba ne olcak diye tetikte beklemekten tef gibi gerildim.


     Aşk meşk hayatım yok.Bize gelmez öyle şeyler Hacı , yanımdan yöremden geçmiyor kör olası.Yılmış değilim genede , bir başlayayım şu işe , etikmiş değilmiş dinlemeyeceğim alıcı gözüyle süzükleyeceğim her birini....Kısmet artık....

9 yorum:

deeptone dedi ki...

heeeey kutlarım, dileğin gerçekleşti.
:)

mimin var görmedin mi daa.
:)

HUYSUZUM, HUYSUZSUN, HUYSUZ... dedi ki...

hayırlı olsun... bu haberi bekliyorduk zaten... aklına koyduğunu yapıyorsun gerçekten, idolümsün :p

Lokes dedi ki...

Son paragraf Libidona sağlık!!!! :))
Yeni işinde hayırlı olsun en sonunda istediğini elde etmişin. :)

Susmak güzel dedi ki...

hayırlı olsun canım yeni işin iyi bir yer kahve kokusu sinecek üzerine :)

irituruncubalik dedi ki...

süzükle tabi kızıııaaam !
bizim neyimiz eksin ne kadar bebe varsa hepsini süzüklücezz tabisii :)
şubeyi de söyleyeydin iyiydi gider bi kahveni içer hem de tanışmış olurduk :) neyse başka sefere diyor yeni işini kutluyorum tebrik, tebrik :)

ruyaavcisi dedi ki...

:)

çokomell dedi ki...

irituruncu balık ; ben sana özelden de söylerim canım ya =) mutlaka tanışalım tabi.

ve bütün iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.Eveet sonunda başardıım =)=)

deeptone valla görmedim görseydim yapardıım

deeptone dedi ki...

mimin vaaar.
:)

deeptone dedi ki...

artık yenisini yaparsın mutluluktan zaman bulursan.
:)

Yorum Gönder