28 Mayıs 2012 Pazartesi

ümükleyeceğim o olacak !

     Mide fesadı geçiricem kahve içmekten...





     Kahve , sigara , insanlar , daha gıcık insanlar , yorgunluk ve eve dönüş.Şu sıralar hayat çok böyle.Bugün izinliydim , bomboş bir izin günü geçirdim sayılır.Yorgundum hacı , uyudum.Dün gece eve sabah ezanı okuduktan sonra girdim , kapanıştım.Lanet girsin yarın gene kapanışım.Sevgili sevgilimle işyerinde tek cümle dahi konuşmuyoruz.Sonrası daha ilginç , mesajda da konuşmuyoruz.Biz saldık gitti , adamla konuşmuyoruz abi böyle bildiğin konuşmuyoruz.Hatta bir de trip atıp , nefret ediyoruz birbirimizden.Uzaktan uzağa kin güdürüyoz.Öylede manyak bir çift olduk.Bugün o da izinliydi ama zaten uyanmışız akşamüzeri.O da benden farklı değil.Ben o saatten sonra çat diye hazırlanıp buluşmaya gidemem.Olmaz yani.Bugünü teğet geçtik.Harbi harbi haftanın tek konuşabileceğimiz gününü es geçtik.Ardından birbirimizi suçlamalar falan filan....


        Cuma günü birlikte açılışız.Bu 14.30 da işten çıkacağımız anlamına geliyor.O güne dair planlar yapalım diyoruz.Adam bir ara beni evine davet etmeye niyetlendi.Hayır gram lafını etmedi ama sezdim yani.Sonra neyse daha zamanı var diyerekden söylemeden sustu.Nasıl sinir oldum anlatamam.O noktayıda hiç sevmem zaten, gitsen ayrı gitmesen ayrı dert.Gene de söylesin istedim.Kendimi sevgili gibi hissetmek istiyorum artık.Hiç çift gibi değiliz ya.Valla gideyim ne olacaksa olsun belki düzeliriz diye manyakça ! bir düşünceye kapıldım artık.Şuan hala adamı sıkıştırıyorum söyle bak falan diye.Bu da normalde her boku pat diye söyler bugün mıymıymıymıy....


- yanlış anlıcaksın hayatım sonra


- daha zamanı vardır belkide


- beni yanlış anlamanı istemem


cart curt bahaneleri sıralıyor önüme.Diyemiyorsun da , ben bu yollardan çok geçtim oğlum ; sen leb demeden ben o leblebiyi çokdan sana yuttururum diye.


        Bana hep oluyor bu haa....Ya çok asabi kız oluyorum , ya çok rahat.Bir orta şekerli yapamadım kendimi.Benle ağzını yaya yaya konuşan insanları sevmiyorum evet , kimsenin babasının kızı değilim herkes haddini bilecek.Ama böyle çekine çekine , lafı dolandıra dolandıra  mıymıymıy eden insanları da sevmiyorum.Söyle de bitsin , çemkirceksem de çemkireyim yani ne var ? kendini de benide geriyorsun , hayır neyimden ürküyosun yani hepten toptan , 1.60 boyunca 48 kilo bişeyim...Hayır bir de paldır küldür bir insanım öyle kasıntı da değilim.offf allaaaaammm offf...hayır bu son anlattıklarım kızlar içinde geçerli.Son zamanlarda hayatımdaki insanlar çok değişik , hatta aralarında insan gibi insan bile yok ya bakın çok ciddiyim.Neyse benim sinirlerim bozuldu gene en iyisi bu yazıyı burada bitireyim.İşte ben de son durumlar aynen o şekil...



3 yorum:

deeptone dedi ki...

ha ha ha hadi artık normal sevgili olun.
:)

Lokes dedi ki...

ahahah :D sen onu eve davet et. sonra tamam deyince yok de. :)
Esasında sona pek bişey kalmamış TRİP ATAN ERKEK(!) var, arama yok, selam sabah yok, sinirlenmeler, suratın bakmamalar... zaten 5 günü kalmış olayınızın. sabret :))

deeptone dedi ki...

kayboldun ama bende bir mimin var.
:)

Yorum Gönder