18 Haziran 2012 Pazartesi

buyur burdan tanı mimi

   Çok sevgili deeptone ; sanırım sen de olmasan ben buralarda yazı falan yazamayacağımm....

     Bu mimin konusu takıntılarımız....


     Kısaca bir bende var mı diye düşündükten sonra buldum !!! ( valla bazılarını düşününce farkettim )


     Saçımı at kuyruğu yaptığım günlerde tokam mutlaka tshirt 'umle uyumlu renkte olmalı...


      Kol saatim mutlaka bileğimde oynamayacak kadar yukarıda durmalı


      Karşıdan karşıya geçerken arabaların geliş yönüne göre , yanımdaki birinin araba gelmeyen tarafında durmalıyım.O kadar ki sırf bu yüzden uzun zaman karşıya geçmek için beklediğim oluyor.Sanırımaraba falan çarparsa önce onu ezsin mantığı bende ki.


     Yanımda mutlaka o an sürdüğüm rujdan farklı bir renk de ruj bulunmalı.




     Şuan aklıma gelenler bunlar.Oldukça eklemeyi düşünüyorum.

4 yorum:

irituruncu balik dedi ki...

ahahah at kuyrugu olayına güldüm he herkeste ne çok takıntı var okudukça mimleri çok eğlendim beybi yıh yıh :)

Pembe Kereste dedi ki...

Karşıdan karşıya geçme olayı mantıklıymıış :D

deeptone dedi ki...

zor hayatın zor.
:)

Servis dedi ki...

Tüm yazılarınız çok güzel.Dell notebook servis olarak verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz.

Yorum Gönder