11 Haziran 2012 Pazartesi

itinayla iletişilir...!

    İnsanlarla iletişimimde su götürmez açıklıkta yönlerim var...

    Cart diye lafımı söyleyebiliyorum.Bu da söylenmezdi lan diye düşünür etrafımdakiler.Çok dalga geçiyorum mesela , ne yaparsam yapayım kimse yadırgamıyor beni.Müdüre çok rahat , siz bana karışamazsınız beni karşı mağazanın müdürü işee aldı zaten diyebiliyorum.Yada sıkıldıkça azcıcııık benimle ilgilenin yeaa diye mızıkabiliyorum.


    20 lik diş çıkarıyodum şu 15 gündür falan.Etrafımdakilere resmen işkence ettim ya resmen.Dişi ben çıkardım , cefasını onlar çekti.1 antibiyotik 2 ağrı kesici birden yutuyordum  midem ilaç fabrikasına dönmüştü artık.


   İşyerinin en küçüğü benim.Cimcime oldu orada adım.Neyse öyle böyle ben epeycenek de seviliyorum.Kendi şubemize geçtik açılışımızı yaptık farklı şubelerde sığıntı yaşayan biz yeni şube elemanları sonunda bir araya geldik.Aramızda bir kız var ki , kendini bana oraya gömdürtecekti az kalsın.


Ada ya gittik hep beraber.3 kızız zaten hepi topu.Ben orda bayaa erkeklerle şakalaştım her zaman olduğu gibi.Ama hep öyledir bu durum.Lisede sınıfta tek kızdım yahu olsun o kadar.Alışkanlık bende ki.Orda biraz içtik falan ama kızlar içmedi.Tabi biz biraz mayışınca hep beraber olur olmadık gülmeye dalga geçmeye falan başladık birbirimizle.Artık eve dönüş yoluna geliyoduk ki , bu dombul gerzek koluma girip 


- çoko kendini ağırdan sat biraz sonra millet yanlış anlicak , baaaak sakın beni yanlış anlama ; ben senii düşün...


deedi ki ben sıçtım ağzına koydum ha orayaa


    Bana bak o cümlenin devamını getirirsen çok fena olur.göster kim yanlış anlayacak göster.Ancak sen gibi at gözlükleriyle yaşayanlar , senin aklından geçenleri düşünebilecek fesat insanlar.VE SEN !!! bana bak haddini bil.Valla fena olur.Herşeye gülüp geçiyorum ama geçmediğim şeylerde de fena geçiriyorum o yüzden benimle iyi geçin.Seviyesizleşmenin hiç lüzumu yok , bu seni ilk ve son uyarışım diye kıza daha tanıştığımızın ilk günü saatler sonrasında postayı bir koymuşum ki ufuuuuuu....Kimseye bu olaydan bahsetmedim ve bugün tam 1 hafta o geçti üzerinden, bir allahın kulu yok orda o yosmayı seven.Kimse yüzüne çemkirmiyor ama tavırlarıyla belli ediyorlar.Ve o kızda herkesin arkasından iş çevirmeye çalışırken , benim arkamdan geçmeye dahii cesaret edemiyor.Maalumm ilk gün onları söyleyen tanıdıkça ne yapmaz ki diyee sanırım.Uzun lafın kısası şu ki ; iletişimim çok sağlamdır.Yapıştır kalsın metodu uyguluyorum içimdekileri aktarırken.Çok geniş , feraaah , rahat bir yöntem.Tavsiye edilir...

8 yorum:

Lokes dedi ki...

Yapıştır cokom... Hoş sen müşteriyi dövdükten sonra arkadaşına posta koyman bana hafif bile geldi :)) YAPIŞTIRRRRRRR :))

çokomell dedi ki...

sen beni hatırlar mıydın yaa

deeptone dedi ki...

ha ha ha senden korkuluuuur.
:))))))
ama iyi olmuş o patavatsıza.
:)

stupidrabbit dedi ki...

kızın ağzına vursaymışsın bi tane ya?

Follow_me dedi ki...

Benimde çok patavatsız olduğumu söylerler oysaki dürüstüm ben:) Bende beklerim

www.bakbuharika.blogspot.com

Facebooktan takip etmek için

http://www.facebook.com/pages/BaK-Bu-HaRiKa-DeKoRaSyOn/447201555298044

deeptone dedi ki...

yine mimin var bende.
:)

Sirk Ucubesi dedi ki...

ben "iletişmek" desem suç! :D

çokomell dedi ki...

sirk ucubesi ; valla bende ki yöntemin sözlükte bir karşılığı olmadığından ben kullanıyorum yani öyle iletişmek falan =)

Yorum Gönder