22 Haziran 2012 Cuma

rahatsız rahat....

    Bir keresinde çok havalı , çok güzel , çok zengin ve daha bir düzine çokun bir araya geldiği bir arkadaşım söylemişti bu lafı bana... ''Rahatsız rahat '' sın sen heee diye....

     Öyle olmadığımı söyleyemem.Çok duygusalım , çok takıntılıyım , huyluyum ,Ukalayım , çok agresifim , huysuzum , bazen çok şirretim üstüne üstlük bir de çirkefim , mahalle karıları gibi de kavga edebilirim....Amma velakin düzgün fiziğim , minyon tipim , esmer güzelliğim , tatlı şımarıklığım , alaycı üslubum , sürekli gülen halimle hep dikkat çeken tarafım.İşyerinde cimcime diyorlar bana.Canımın çektiği her şeyi yapıyorum desem yeridir.


     Son zamanlarda canım sıkkın.Bizim vardiya müdürüyle ilk tanıştığımız günden beri fazla iyiyiz.2 senelik düzgün de bir ilişkisi var.Sevgilisini de çok seviyo.Ama bana da acayip düşkün.Jelibonun böyle üstü şekerli olan bi modeli var çok seviyorum ayıla bayıla yiyorum kendisini.Topik mi ney.Her gün alır ve dolabıma koyar mesela.Molalarıma her gün 10,15,20 dk fazladan takarım ama görmezden gelir.Yapmaktan hoşlanmadığım işleri ona yıkarım sorun etmez yapar.Dışarıda beraber gezeriz ben nereye istersem de oraya gidiyoruz.1 haftada 4 kere lunaparka gittik sayemde.Hem onun sevgilisi balıkesirde zaten.Senede 4 kere görüyo onu.Eeee bende hep yanında olunca ?


    Buraya kadar herşey iyi güzeldi.Taa ki ben de yeni bir ilişkinin eşiğinde olmasaydım.Araya mesafe koymalıyım şimdi , tamam araya mesafe koyalım ama o kadar samimiyken birden uzak durmakta kolay değil.Şimdi laf aramızdaa , o hayatımdayken sorumluluklarım o kadar azalmış ki , ufff tek başıma kalmak zorlayacak beni biraz.Bütün bunlar bir yana , onunla sıradanlaşırsak kendimi nasıl hissedeceğimi bilmiyorum....


     Yeni ilişki meselesine gelirsek ; ben öyle doğru düzgün , kurallı murallı ilişki yaşamayalı çok uzun zaman oldu.Bana şunu yap yada bunu yapma denildiğinde , kendimi eğitime girmiş köpek gibi hissediyorum , ne o onu yap oğlum , bunu getir kızım şeysi gibi.Bu düşüncelerimle yürütemezmişim gibi geliyo bana.Ben kendimden fedakarlık edemeyince de olmuyo işte, tek başına birinin itip kakmasıyla bir yere kadar !


   ciddi kararlar vermek ne kadar zormuş ya hiç de bana göre değiller..Neden vazgeçmek zorundayız ki sanki hıhhhh =(

6 yorum:

irituruncu balik dedi ki...

yeni ilişki mi ? e sizin şubesdeki bitti mi ? peki yeni ilişkinin kahramanı kim ? bence sen bi süre daha bu adamla aranı sıkı tut ki işine gelmeyince ayağını kaydırayım durumlarına girmesin çokobonum =)
he bende çok uçarıyımdır çok kaçarıyımdır seni okudukça bu kız bana benziyor demişliğim olmuştur, bu yüzden ben senin yerinde olsam (burada bi ajda pekkan şarkısı iyi giderdi :P )hiç öyle ciddi iş ciddi bakış olaylarına girmezdim. zaten hiç bir insan evladı için de ciddi düşünmeye, kendinden ödün vermeye değmiyor.
çok acı tecrübe etmiş biri olarak yanağından mıncırır, kulağından kıstırırım canım

sevgiler
turuncubalık

Follow_me dedi ki...

rahatsız rahat:) iyiymiş bu
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Karapaks dedi ki...

Vardiya müdüründen ne yalan söyliim tiksindim... Vardiya müdürünün kız arkadaşının yerinde olmassın umarım bi gün.

deeptone dedi ki...

ha ha öncelikle ilk paragrafındaki sen çohoş.
:)
bi de düştüğün durum da zor ama kızlar bunu çok yapar beeee.
:)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

yaa peki yeni ilişki eşiğinde olduğunun müdürün haberi var mıı? ona daha büyük sıkıntı olucak gibi geldi bana? uuf bi'de fenaymış ya, adı olmayan ilişkimsi bi ilişki buuu!

Lokes dedi ki...

Seviş şu vardiya müdürüyle. Olay kökten çözülsün.

Yorum Gönder