18 Temmuz 2012 Çarşamba

beceriksizliklerimden döküntüler...

    İtiraf ediyorum fondötenlerin efendisi bendim  ....





    Yüzüm güzel ama gene de alışkanlık olmuş fondöten ve pudra kullanmak.Lisede bunları kullanmak bir ayrıcalıktı alışmışım sonrada bırakamadım kaldı benimle.Zamanla buna bir de ruj sevdam eklendi.Göz makyajındansa hep uzaktım.Zamanla bir eyeliner e taktım kafayı.Bunların hepsini aynı anda sürdüğümdeyse karşımda duran görüntüyü sevmedim.Bende sadece eyelineer ve ruj kullanmaya başladım.Sorunlar bununla bitti mi ? tabi ki hayır.


        


      Saçımı yıllardır siyaha boyatıyodum ve artık sıkıldım.Rengini yavaş yavaş açıyorum şimdi ama nalet olsun o rengi açmak ölüm gibi.Saçımın canına okudum.Ki zaten inatçı kıvırcık bir saçım var.Düzleştirelim bari derken ; lan saçım belime kadar nereye düzleştiriyosun bu gavur şeysi kadar sıcak havada ? Onunla uğraşana kadar bütün vücudumda saunaya girmişim etkisi oluyor.


    İnsan bu sıcakta nasıl güzel olabilir ki ?


    Oje konusunda ise zaten sıfırım herhalde.Tırnak yeme olayıma nokta koydum koymasına da.Hep gıda sektöründe çalıştığımdan hiç oje kültürüm olmadı benim.Hep yasaktı böyle şeyler.Şimdi ise oje sürebilirim ama sür , sil bla bla bla...Öyle bir alışkanlığım hiç gelişmemiş ne yazık ki.Ama kararlıyım bu durumunda üzerine gideceğim.


   

4 yorum:

deeptone dedi ki...

ay boşver yazın takma kafana.
makyaj kalmaz bu sıcakta.
saçları da boşver.
sonbaharı bekle.
:)

AhuDudusu dedi ki...

benim saçlar sarı olmasına rağmen makyaj falan yaptığım yok -ki makyajsız hasta gibi görünüyorum. ama umrumda değil valla. saçımı da toplayıveriyorum. kurtarıcım güneş gözlüğüm. onu kafama taktım mı tamamdır :)))

oje olayına da girdin mi zor çıkıyosun ama :) benim bikaç düzine oldular :)

çokomell dedi ki...

deeptone ; koyverdim gitti =)

ahududusu ; oje olayı konusunda kesinlikle haklısın.makyajda zaten artık hak getireee

Terapi üzerine dedi ki...

bu sıcakta ne makyaj ne saç düzgün kalıyor. evden çıktığım gibi olsaydım, sevgilim her defasında bana aşık olurdu heralde:) eyeliner kullanmak ilk başta çok zor, ama zamanla eli alışıyor insanın. Ruj hastasıyım. bu aralar oje hastalığı zaten her parmakta:) kıvırcık saçlar yazın en güzeli :)

Yorum Gönder