30 Temmuz 2012 Pazartesi

bizim evin halleri

     Gün aydınlanmadan uyumadığım gibi , saat 16.00 dan önce de kalkmıyorum....

     Sonuç ?   Ne zaman uyansam evde kimse olmuyo.Yani sülaleyi katletmiş olsalar inanın bilemem , duyamam , aklıma bile gelmez.Bizimkiler bugünlerin böyle olcağını bilselermiş büyük ihtimal dahan küçükken cami avlusuna bırakırlarmış.Ne yazık ki ! o yaşı geçtim ve artık beni yatağımda bırakıp öylece gidiveriyolar.Ev ahalisini gören , duyan , bulan beri gelsin....


     Bütün bunlar yetmezmiş gibi moralim de çok huysuz şu son günlerde...Her şeye mızıkıyorum , her şeye cızıkıyorum , düşünün artık kendim bile bıktım kendimden.Şimdi diyorsunuz kalk bi kendine gel manda yavrusu gibi öylee devirip dötü yatma ama  , hacı insaf be , bu sıcak da dışarı mı çıkılır ha ? Hem uyanıp da ne yapcaz ? Evin içinde uyanık dolanmam demek , akşama kadar birkaç bin kez buzdolabının kapağını açıp kapatmam demek falan.Kesin 3 güne kalmaz bozarım ben O ' nu.


     Evde durmamdan herkes şikayetçi.En son sevgili bey diyodu ; 


- boşver hayatım çalışma , dinlen biraz daha , diye


      O na da geçen gün , saat gece 3 falan ben dışarı çıkıyorum gece gezmesi yapcaağğğm gündüz gezilmiyo dedim.Ne diyeceğini şaşırdı.Bu da yetmezmiş gibi bir de ; 

- yaağğğ bak ileride yanlışlıkla olur , kazara olur , dalgasına olur falan evlenirsek , evimize 3 tane de süs köpeği alalım noğlaarr...  dedim


   - aaaa çoko ben bunu nasıl da düşünemedim.Bak görüyo musun ben de evlenirsek evimizde ne eksik diyodum. Tam 3 tane köpeğimiz eksikmiş meğersem.bak dikkatini çekiyorum 1 de değil tam 3 tane. bu evde kalma işi sana yaramadı rahat batıyo sana.Kalk git çalış gözünü seveyimm.valla hepimiz için öylesi daha hayırlı...









   
 deyince o an bi dank etti tabi ki.Aaa dostlar şimdilik durum bu.

3 yorum:

AhuDudusu dedi ki...

ben de tüm gün evde uyumak için çabalıyorum çokom. sabahın 10unda gözlerim ayrılıyor. tek başıma hiç bişey de yapmıyorum. 7 24 pc başında olmaktan gözlerime ağrılar girdi. bomboşum. bi çalışaydık iyiydi hakikaten :)

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Bende sabahın ilk ışıklarında yatıyorum ama 12 de falan kalkıyorum.
İlk başlarda bende kimseleri göremiyordum evden ama annem izinli olunca bana uyum sağladı. Birlikte oturuyoruz sabaha kadar kitap falan okuyoruz.
Güzel oluyor :)

deeptone dedi ki...

mimledim ve sana sölemedim görcek misin diye heeey çok sevindim gelip görmene.
:)

Yorum Gönder