3 Temmuz 2012 Salı

boka battığımı kabul ediyorum...

        Starbucks ' a çıkışımı verdim.Müdürün  bu haftasonu Düzce de olacak düğüne gidemeyeceğimi söylemesiyle   istifamı vermem yüzünden...Aslında sorun düğün değildi.Sorun izin verilmemesiydi.Neymiş efendim  diğer arkadaşım benden 3 hafta önce söylemiş.Hayır yani arkadaşın diye hitap ettiği kızda kendisi de dahil hepimizin hiç hazetmediği , uyuzluk abidesi , habire rapor alıp vardiyalarını bizim üzerimize yıkan bir şahsiyetti.


       Hastayım deyip rapor alıp Sakaryalara sevgilisine kaçtığında kapanış vardiyalarını bana kitlemişlerdi...Başka bir arkadaşın işi var diye açılışımı benden alıp ara vardiya takmalarına  da birşey dememiştim.Sonra daha da başka birisinin gene işi var diye ( üstelik o da bir sürü rapor günü takmıştı ve onu da ben ve bir supervisor arkadaşla dağıtmışlardı vardiyalarını ) açılışımı alıp bana kapanış kakalamışlardı.Hiç açılış olmadan 4 gün üst üste kapanış yapıyodum ama gıkım çıkmıyodu.EEEeeeee ne oldu ?  Benim işim çıkınca öncelikler neden değişti ?


     Dürüst olun , ben çok dürüstüm diye cümleleri ağzına pelesenk etmiş müdürümüze bütün lafları yedirdim 0 sansürle...İçim rahat.


 - Bana bakın x bey , insanlığım işimden önce gelir falan diyosunuz, ben iyi bir yöneticiyim.Diğer müdürleri bir tanısanız farkı anlardınız faLan diyosunuz  ama merak etmeyin sizin değiştirmediğiniz kadar iş değiştirdim .Çook daha yoğun sektörlerde daha uçuk cürolarla daha görgüsüz bir kalabalık ortasında bitmez tükenmez vardiyalar aldım.Çok kötü yöneticilerde tanıdım ama , gerçekten hem iyi bir insan  hem iyi bir yönetici dediğim kişilerde oldu.Benim eski müdürümün oğlundan bile küçüksünüz yaşca ne demek istediğimi anlatabildim mi dedim. ( umarım daha iyilerinin , daha mükemmellerinin daha zor şartlar altında daha düzgün tepkiler verdiğine şahit olduğumu anlatabilmişimdir ! )


   Dürüstlük dürüstlük diyorsunuz ; evet sizden hiç izin istemeyip haşıırrrt diye geçirseydim raporu size , üstelik kat kat fazla gün sayısıyla , bu münakaşayı yapmazdık emin olun.Bence siz biraz kendinize de dürüst olun.Ve şimdi sizden izin falan istemiyorum.Siz ne derseniz deyin ben haftasonu orada olacağım.Ben gidiyorum , arkadaşlarım için bu haftayı tamamlayacağım.Hiçbir çıkış belgesi imzalamayacağım kafanıza göre istediğiniz hikayeyi uydurabilirsiniz.TEŞEKKÜRLER...




     Garip bir ay oldu bu ay.Ufak tefek harcamalarım vardı extreden.Sonra annem tutturdu bana bilmem şu kadar altın alcaksın da  , hiç paranı tutmayı bilmiyosunda şuda buda  diye.Gittim ne istiyosa aldım bugün.Kendime de azcık bişe ayırdım.Şimdiyse düğün için elbiseydi bilmem neydi ona ayırabilecek bir bütçem yok.Kısacası düğüne gitmiyorum !  Annemse hala benim maaşımın hesaplamasının derdinde.Şu kadarıyla şunları ödedin desek , şu kadarını da bana verdin desek , şu kadarın daha olması gerekiyodu nerdeeeeee ???


     Sırf ailemle şu muhasebeyi yapmamak için 13 yaşımdan beri çalışıyorum.Part time başladım daha sonraları bir sürü iş değiştirdim ve bir süre sonrada full e geçtim zaten.O arada bir yerlerde ben de büyümüşüm zaten farkında olmadan.Uzun zamandır hatta yıllardır ailemden tek kuruş almadan geçinen ben için bir süre çalışma hayatına ara vermek hiç de kolay olmayacak.Noluurr bana sabır dileyin....
   

4 yorum:

HUYSUZ dedi ki...

hayalindeki işti... O yüzden üzüldüm ama her işte bir hayır vardır diyelim, daha iyisini bulursun inş :) annene muhasebeci maaşı ödüyor musun :) yazık kadın kafa patlatıyor o kadar :)

irituruncu balik dedi ki...

canım benim herkesin hayatında olur böyle iniş çıkışlar. bu kadar uzun süreden sonra sudan çıkmış balık gibi olursun ama bunda da vardır bir hayır... olmuyosa zaten mutlaka bi yerlerde daha iyisi olacağındandır.
lütfen canını sıkma. bana mail at, telefonda konuşalım, istersen buluşalım yeter ki yalnız kalma, üzülme, canını sıkma lütfen

Kuulumsu Kadın dedi ki...

ooooov :/ of kötü olmuş bu yaa, şimdi kesin çıktın yani ordan? dur bakalım ama sen de bu enerji varken hemen daha güzeli olucağına inanıyorum ben. sabır sabır sabır..!

deeptone dedi ki...

tamam sabır.
işten böle çıktın demek.
boşver bulursun.
küçüklükten beri çalışmana rağmen annen neden senden altın istiyo annamadım. ilerde sana lazım olur diye biriktirmeni mi istiyor acaba.
:)
hadi biraz dinlenip yeni iş bulursun.
:)
üzme canını.

Yorum Gönder