25 Temmuz 2012 Çarşamba

eski markama geri dönüş...

    Başka bir semtte ki burger kinge başladım...


    Yani başvurdum o an kabul edildim.Sağolsun eski restoran müdürüm referans oldu.Oysa ki adama gider ayak satışı koymuştum ben.Eski çalıştığım restoranda toplam 15 kişi çalışıyoduk.Yeni restoran yöneticiler hariç 40 kişi.Düşünün artık yoğunluğu.


    İşi aynı anda bıraktığım bi arkadaşım vardı mustafa.Bugün görüşdük de cümle şu 


- ya Çoko sen 15 kişilik restoranda 10 kişiyle rahat kavgalıydın , şimdi bir de oraya girersen , katliam yaratırda gelirsin diye korkuyorum.


    Konu ben olunca her şey mümkün ama bu sefer bir vukaat işlemeyi düşünmüyorum.Çalışmayınca olmuyo valla , evde durmaya alışmamışım.Sonra evdekeilerden para istemeye alışmamışım.Sonra rahat rahat harcamaya alışmışım...Durum vahimdi yani..Bu sefer rahat durucam.


     Evdeyken yaparım dediğim bir çok şeyi yapmadım.Evdeyken bir bok olmuıyo benden söylemesi.Kendini de salıyorsuhn iyice.Ben artık son zamanlarda sıkıntıdan dizileri bile takip etmeye başlamıştım o derece.Gece sabaha kadar oturup , gündüz akşama kadar uyuyodum.dengem şaşmıştı.


     Umarım burası bana iyi gelir.Eski burger kinge göre maaş burada bir nebze daha iyi.

5 yorum:

Melodram dedi ki...

O kadar evde sıkıldıktan sonra altından kalkarsın gibi geliyor.:)

AhuDudusu dedi ki...

Hayırlı olsun canım. Ben de iş arıyorum çoko :( hiçbir yer dönüş yapmıyor. Gerçi benim baktığım hep dış ticaret ya da lojistik şirketleri. Okul bitene kadar uğraş bulmalıyım 1 dönemlik yoksa patlıcam :(

HUYSUZ dedi ki...

Yeni yerin hayırlı olsun :) vukuatsız geçer inş...

çokomell dedi ki...

ahududu ; darısı senin başına canım ya , o evde sıkıntıdan patlama olaylarını iyi biliyorum.

huysuz ; valla ben de öyle geçmesini umuyorum.

melodram ; çok korkuyorum bu konuda , kendimden kuşkum yok da başkalarıyla nasıl anlaşırım bilemiyorum.

deeptone dedi ki...

hadi hayırlısı uslu dur hadiii.
:)

Yorum Gönder