15 Temmuz 2012 Pazar

evlilik teklifleri , çıkma teklifleri ve sonunda ciddi bir ilişki

    Elimde 3 adet reddettiğim çıkma teklifim ve bir tane de gene reddettiğim bir evlilik teklifim var.


     Ve kabul etmiş olduğum da biri var.Sonuç şu  hafta bayaa bereketli geçti.Öncelikle şu evlilik teklifinden bahsetmek istiyorum çünkü garipti biraz.


    Söyleyiş şekli aynen şuydu ,


 ---   Bak Çoko , ben senden hoşlanıyorum hatta seni seviyorum ama seninle sevgili olmak istemiyorum .  Benim evim var arabam var , ailemin duırumu da iyi.Evimde her şey de hazır , yani senden benim de ailemin de bir beklentisi yok o yönden.Zaten ailemle de konuştum her şey hazır.Sende ailenle konuş ve fazla uzatmadan istemeye gelelim seni.Dediğim gibi yok sevgili olalım falan , o yollardan geçmek istemiyorum.İkimizde biliyoruz ki ben zaten seni mutlu ederim...Tamam mı ne zaman konuşursun ailenle ???




      Bu cümlelerden sonra tabi ki ben şoklardaydım.Lan bana bi sor di mi , bana bir sor ? Bırak benimle yakın olmayı , arkadaşım bile değilsin sen öküz ! Hayır harbi merak ettim , evlenseydim hemen ertesi gün kucağıma bebek verip , ben herşeyi düşündüm , senden bir beklentim yok demiştim.sen gelmeden ben hazırladım bizim için al bu bizim çocuğumuzda diyecek miydi ? bu yönde ciddi şüphelerim var.İçimden geçenleri bastırarak gayet güzel bir biçimde , en kesin ve kararlı halimle hayııııııırrrr istemiyorum ! dedim.Neden içimden geçenlerin hepsini söylemediğimi bilmiyorum.Bu cümleleri kuran adamın ettiğim hakaretleri anlayacak kapasitesi olmayacağını düşündüğümdendi sanırım....




     .....                             .......                              .......


                


     Diğer meselelere sonra devam ederim.Annem ve babam adapazarındaydı bugün dönüyolar.Bende nasıl bir ev kızı moduna girdiysem öyle evi bir temizlemişim bal dök yala...İçimde kocaman bir cevher varmış , öyle hamaratmışım ki , kendime bile çaktırmıyormuşum düşünün artık.Kendimden bu yönde bir kabiliyet beklemiyordum hiç.Nasıl desem , evde ki elektrik süpürgesinin yerini bilmeyen ve bulmak için yaklaşık yarım saat arama bulma çalışmaları yapmış bi hatunum.Neyse temizliği bitirmekle kalmadım bir de tariflerden falan yaralanarak poğaça yoğurdum.Şimdide hamuru kabarsın diye beklerken şuraya döküleyim dedim.Anlatacaklarım biriktikçe yazmaya bir yerlerden başlamak da o kadar zor oluyor.Bu arada yazmaya başladıkça burayı özlediğimide farkettim.Neyse artık işsiz güçsüz biri olarak hep buradayım nasıl olsa...

3 yorum:

Gece Yürüyüşü dedi ki...

böyle biri acaba evlenebilir mi?
Nasıl bir hatun kabul eder ki bu adamı?
İlginç. Hayatında bir renk işte :)

çokomell dedi ki...

gece yürüyüşü ;
valla bence evlenilmez.ben hayatımda öyle bir renge daha fazla katlanamadım bir renkte eksik oluversin yani =)=)

deeptone dedi ki...

ya sen işsiz mi oldun.
starbucksdan ne zaman çıktın yaw.
:)
ha ha eb kızı ha.
olsun o da tatlıdır bazen.
:)

Yorum Gönder