11 Ağustos 2012 Cumartesi

bakteriden ölmek üzereyim...

      Sağlık raporum temiz gelmedi aaa dostlar...
      Bu durumu işyerine nasıl açıklayacağıma henüz karar vermedim.Burun ve boğazımda bilmem ne bakterisi ürediğine karar vermişler.Yani raporda yazan buydu.Aslında bu o kadar önemli birşey değilmiş ama konu gıda sektörü olunca...

   

     Raporu veren kadın öyle bir tonda söyledi ki , dedim ahaa sıçtık , bakteriler bir beynimi istila etmemiş heralde yakında öleceğim.Lan 2 hafta antibiyotik kullansam geçermiş , ağzını yüzünü şeyettirdiğim neyin tantanasını yapıyosun bu kadarcık şey için.


    Bütün bunlar yetmezmiş gibi bir de aşık oldum hacı...
Acınacak haldeyim.Ağzını yüzünü yediğimin çevresi de çok geniş.Gelsin de beni tanısın da bir de fark etsin de ohooo ölme eşşeğim ölme...


    Zaten bu konuda extradan bir salaklık ettim.Numarasını buldum mesaj attım ( bu durumda muhabbet edip konuşuruz sanmıştım en azından merakdan )   ama çocuk böyle tanıdık tanımadık kızların ona mesaj atmasından , bilmem ne yapmasından alışkın olduğu için pek takmadı.Sadece kimsin dedi o kadar.Tanışmadığımızı söyleyince de sesi çıkmadı daha zaten.Yaa sorun şu ki ben bu çocuğa lisedeyken de yangındım ama bizim okulda değildi kendisi...

    Bütün bu saçmalıklar beni yıldırmadı daha da saçmaladım.Boka basmak yetmezmiş gibi gittim bir de boka battım resmen...

    Aradım aradım....Böyle bildiğin hiç tanımadığım , hep gördüğüm ama hiç konuşmadığım adamı aradım gecenin bi vakti.Açmasını da beklemiyordum böyle ne diyeceğimi bilemedim.


ERCAN  - efendim
BEN - şeeeyy ercan , afedersin
E- tanışıyo muyuz ?
B- yeaa aslında hayır
E- numaramı kimden aldın
B- asla söyleyemem
E- tamam soyadını söyle
B- ayyy şey , ee , yaa , ımm , aslında söylemesem
E- pardon ama yaş kaç senin ?
B- ... ( burda yaşımı söylüyorum , kendisiyle de aynı yaşdayız zaten )  neyse dicektim ki benleeen bi kahve içsene.   ( nasıl bir aklım varsa , nasıl bu kadar salak bir cümle kurabildiysem kendim bile şaşıyorum )
E- Daha soyadını bile söylemiyosun , kusura bakma ama tanımadıklarımla kahve içmek gibi bir huyum yok

B- ya tanışırdık sanki , gelseydin i yani bi tanışsaydık
E- ya sen neyin tribindesin ? ne içtin de hangi kafayla aradın beni çok merak ediyorum ...
B- ııyyyy ben kapatsam iyi olcak iyi geceleerr ercaan...




ölmek istediğim doğrudur.sonunda bunu da yaptım !

5 yorum:

Oktay dedi ki...

güzelmiş :)

:) :) :)

deeptone dedi ki...

geçmiş olsun önce.
:)
iki karikatür de çok komik.
:)
ne aşkı ya bi dursana biraz rahat allam ya.
:)
niye çocuktan gizledin ki anlamadım neden açık olmadın ki.
:)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

ohaaa! cesaret hapı içmiş gibisin çokooo! bi'de yahu yine mi aşık olduuuğn? :) dur sen dur hep sonradan güzelleşiyo senin işler, bekle ;)

çokomell dedi ki...

sorma kuulumsu yaaa =)=) bekliyoruz bakalım

picassonun tablosundaki kadın dedi ki...

:)) takdir ediyorum efendim cesaretiniz için. sonucun önemi yok, eylem güzel. bravo!

Yorum Gönder