29 Ağustos 2012 Çarşamba

canım sıkkın çünkü bıktım !

        Hayat bana en edepsiz hareketleri çekiyor bence...

        Al o hareketleri , sok bir tarafına demek yerine , hayat benden aldıklarını nerene sokacaksın diye bilinen klişe sözlerle feryat ediyoruz.

         İşe başladım.Nasıl kalabalık var ya puuuhh bütün istanbul acııkmışda kapının önünde kuyruğa girmiş gibi.Beni de verdiler pişirme makinasının başına allaaam nasıl terliyorum orda nasıl terliyorum , böyle tişörtümü sıksam terler yere damlayacak.Restoran da çok iyi kızlar var ama iş yoğun , insanlar cıvık kısacası onlardan bir cacık olmaz.Erkeklerinden hiç bahsetmek istemiyorum.İnsan koca dükkana bari nazar boncuğu niyetine bir tane yakışıklı atar , yok anacım o bile  yok !   totoma kaş göz çizsem vallaha daha yakışıklı durur...

      Gerçi yakışıklı bulup ne yapacaksam ? İstediğim her erkeği elde etme  gibi bir potansiyelim var ama , asla elimde tutamama gibi daha baskın bir özelliğimde var...yaradan bana acıyo bence , o yüzden 1. yeteneğimi verdi.Bu garibin yüzü hayatı boyunca hiç gülmeyecek nasılsa , arada mutlu olur gibi olsun da kendini boğaz köprüsünden falan atmasın bu mal diye düşündü.Bu durumun başka açıklaması olamaz...

     Geçen gece düşünüyodum da ; ben ilişkiler konusunda ne kadar ilerledim falan diye , sevişmekte falan değilde öpüşmekte bir dünya markası bile olabilirim.Hep o aşamada kaldığım için yada o aşamayı fazla uzun tuttuğum için benim çıta baya yükselmiş.Duygusal anlamdaysa bomboşum ; bazılarını o kadar deli sevmişim ki, o kadar inanmışım ki bütün inançlarım gün be gün kazık olup geri girmiş bana.Şimdi sürekli batıyorsa birşeyler yaralarım baya içeride ondandır...

1 yorum:

deeptone dedi ki...

hihi ilahi ya ölme emi, dur bi süre ilerleme, bi dur bakalım belki daha iyileri yaşarsın.
köfte pişiriyosun sanırım, uff kolaylıklar.
bi işyerinde de bi aşkın olmasıııın.
:)

Yorum Gönder