6 Ağustos 2012 Pazartesi

kendimce...

        Gitar kadar nankörünü de görmedim.Yıllarca çal çal çal , 3 aycık ara ver paslan olacak iş mi ?

       Şu sıralar bozuklarda olduğum doğrudur.Asalak gibi yaşıyorum 1 aydır , tek yaptığım yiyip , içip devirip dötü yatmak.Dışarı bile çıkmıyorum.Yeniden işe başlamama 10 gün kaldı tek tesellim bu.


        Gitar çalmaya bikaç ay ara vermiştim ve şimdi eskisi gibi değilim.Bir ara nasır tutmuş parmaklarım şimdi narinleşmişler hemen acıyolar.Ben bu ellerimi kremle fazla şımartmışım galiba , kendimden utanmalıyım bunun için.






     Sevgili beyden de ayrılmaya karar verdim.Neden çünkü malım.Gerçek şu ki ;


Ben O' nu sevmiyormuşum ,
Sevmeyi deniyormuşum.
Başaramadığımda anladım....



     Üzerime o kadar düşerdi ki , o kadar değer verirdi ki ; olmayınca olmuyor işte.Sorun ben de ; ya aslında onda.Bana öyle insan yaranmaz.Bir şey desin de yapsam diye bakacağına , ağzımın payını verip bana dicek laf bırakmasaydı kesin severdim.Öyle de sorunlu , öyle de bir ruh hastasıyım.
Çok ilgi sevmiyorum ben , kısıtlanmayı da , bana karışılmasını da sevmiyorum.Kendim düşünmeliyim , neyi yapmamın O' na saygısızlık olacağını.Sınırlarımı ben belirlemeliyim.Sevgi bunun neresinde mi ? Ne bileyim onca insanın içinde bile hala O na ait hissediyorsam kendimi , herkese bunu çekinmeden söyleyebiliyorsam , koşup geldiğimde bana sıkıca sarılsa yeter aslında....Yada bunun gibi şeyler.Tamam ya tamam biliyorum hacı zor işler bunlar.O yüzden öyle uzun ilişkilerim olmaz benim.Ayrılıklarda öyle zor gelmez zaten.Alıştım ya artık , hayatıma her girene , gidici bu bak valla demedi demeyin gözüyle bakıyorum.






   Normal değilim biliyorum....
       

10 yorum:

AhuDudusu dedi ki...

Ama bi gün öyle biri çıkıyor ki "ben erkeklere güvenmem ya, sevemem birini, bu da biter yea" falan derken bi bakmışsın adama aşık olmuşsun çokomelim :)

Melodram dedi ki...

Normalsin...
Biz kızlar böyleyiz, mesela Can benim ağzıma sıçıyor, kendimi öldürmek istiyorum bazen onun yüzünden ama seviyorum ve sadece iyi yönlerini görüyorum...

Eski sevgilimse ağzımın içine düşerdi, 1 yıl kadar sabredebildim bitti.

Mazoşistiz heralde.

irituruncu balik dedi ki...

gayet de normalsin canım çokom benim. ben de öyleyim yazılarını okudukça dedim ki he böyle düşünen bri daha varmış ne hoş!
fazla ilgi eğer çok şımarık sorunlu biri değilse herkesi bunaltır. yeni örneğini yaşadım bende çok üstüne düşen, çok merak eden insan o kadar sahte geliyor ki bana. yanıbaşımda ölüyorum dese umrumda olmaz o kadar diyim. sen seni dizginleyebilecek, kapıları hafif kapalı senin açacağın birini istiyorsun. en zoru da öylesini bulmak ama olsun yılmak yok. bu çocuğu salla önüne bak hadi bakalım depresif yazıları da bir kenara bırak, öğle sporuna çık dağıt kafanı gelevine oh mis :)
öptüm seni
hafif iri turuncu balık

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Gitarla benimde öyle bir muhabbetim olmuştu. :/
Sevgili durumunda ise yorum yok.
Herkes farklı :)

çokomell dedi ki...

ahududusu ; öyle biri dört gözle bekliyorum.hadi gelsin artık.

melodram ; iyi bari bir tek ben değilmişim böyle düşünen =)

balıkımm ; bırakayım di mi bu çocuğu.Valla birinin bana bunu demesini bekliyodum.spor konusunu ise hiç açma , yaram içerde .d.d bence de dediklerini yapmalıyım.

gece yürüyüşü ; demek bir nankör gitarda sen de var.ellerim hala sızlıyo hay nalet !

ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

Agzıma düşeni değilde agzıma scnı severim bende,kocam olacak kişi aynı mal,agzımdan çıkacak bi söze bakıyor hemen yapıyor,peçeteye uzanıyorum aman sen yorulma ben alırım gibisinden ,haliyle ondan sogudum.niye evlendin diye sorarsan,benim durum boktan...

deeptone dedi ki...

hadi işe başla artık ev sana yaramıyor. sana aksiyon lazım hayat lazım. sevmek sevilmek ne zor iş yaw :) hem özgürlük isteriz hem ilgi :)

çokomell dedi ki...

deeptone ; kesinlikle haklısın.İşe bir başlayayım gene ortalığı kırıp geçireceğime emin olabilirsin.Ve evet sevgi olayı kadar zahmetli bir iş daha yok , valla yok !

asi yapıncak ; çok doğru söylemişsin...Zaten şu evlilik , sevgilililk bilmem ne olayları konusunda birkaç tuzu kuru kişi dışında herkesin durum çok boktan.Siz böyle di,yosunuz ya hani benim içim nasıl rahatlıyor.Hayır ben kötüyüm siz iyi olun demek isterdim ama , hayır bi kerem madem ben batmışım hepimiz batalım , yada beni de çıkarın... öyle yani =)

Luna dedi ki...

sen mimi beğendin yaaa ben seni de mimledim! :) :*

çokomell dedi ki...

Luna ; o zaman bende yaparım =)

Yorum Gönder