20 Ağustos 2012 Pazartesi

s*kindirik günler

      Eyy allaaam ben artık kendimle başedemiyorum....

      Gene yeni biri var ama bu son desem nasıl olur ? Benden de 7 yaş büyük zaten.Adam beni çileden çıkarıyor ya valla.Çıkmıyoruz , çıkamıyoruz , şu sıralar sadece takılıyoruz.Neden ? öyle kolay değilmiş çünkü o işler.Çok tecrübeli insanların hem iyi hem de kötü yanları oluyor işte.Her konu da ne yapmasını bilmesi güzelde , çok bilmişliği için aynı şeyleri söyleyemicem....

      Bütün bunlara rağmen , hala alamadığım temiz raporlarıma rağmen ben bayaa güzelim şu sıra.Ha artık evde oturmakdan sıkıldım o ayrı.İşe başlarsam da bu rahatlığı çok özlicem o daha da  ayrı.Yok arkadaşım yok , insan çalkışmadan hayatını bir rayına oturtamıyor.Eve otel muamelesi yapıyorum , annemin cinnet geçirmesine ramak kaldı.Tek yaptığım süslenip süslenip dışarı çıkmak sonrada akşam gelip zıbarıp yatmak.Napim benim adam bakımlı hatun seviyomuş.Uww bu konuyu anlatmadan geçtim sanırım.Neymiş efendim kız dediğin giyinmeyi bilcekmiş ,  erkeğin yanında dikkat çekcekmiş , bakımlı olcakmış , vücudu güzel olcakmış .Neyse ki bu konularda pek sıkıntım yok.Iyyy bir de kız dediğin sevişmeyi bilcek maddesi vardı ki , ben onu görmezden geliyorum sizde görmeden geçebilirsiniz.

      Son zamanlarda başka neler yaptığım konusuna gelirsek ; geçen yazımda bahsetmiştim gitarıma takmıştım kafayı.O na şu sıra küsüm ben de şimdi paten kaymayla bozdum aklımı.Paten kaymayı hiç bilmiyodum ama biricik arkadaşım Kübikim öğretti sağolsun.Valla henüz hiç düşmedim.

     Tarih de bir değişiklik olmazsa cumartesi günü işe başlıyorum.Raporumu alır almaz oraya koşucam yani.Doktorun sevgili bakterilerim için verdiği antibiyotik ve merhemi kullanmaya devam...Antibiyotik neyse de o burnumun içine sıktığım merhemden nefret ediyorum.Burnuma sıktıkdan birkaç dakika sonra bütün merhem genzime doluyo ve akşama kadar cayır cayır yanıyo boğazım.Konuşurken beni ümüklüyorlarmış gibi sesler çıkarıyorum.O doktora bir daha rastlarsam , ona o merhemi nereye sıkması gerektiğini söyleyeceğim !

3 yorum:

HUYSUZ dedi ki...

bu son diyorsun ;) hadi bakalım hayırlısı :P yaş farkını da gözünde büyütme bence 7 yaş makul bir fark, deneyim konuşuyor.. Öperim :)

deeptone dedi ki...

allam ya geçmiş olsun.
hadi hayırlısı iş konusu.
:)
biraz adamsız dursana yaaaa.
:)
bi de sana ne onun nasıl kadın sevdiğinden.
sen kendin gibi ol işte.
:)
yaş farkı güzel bişi bence.
ama şöle bi altı ay adamsız dursan belki çok iyi birilerini bulcan ama hiç durmuyon sanki.
:)

çokomell dedi ki...

deeptone herşeyinle baştan sona çok doğru bir tespit yaptın.durumu bu kadar net ve doğru ifade etmene şuan o kadar şaşırdım ki...

Yorum Gönder