28 Eylül 2012 Cuma

Wuuu hayat yeni başlıyooo

     Ercan vardı ya aaa dostlar , hatırladınız mı diğer yazılarımızda da bahsetmiştim.

      Gece aramıştım benimle kahve içer misin diye ? o da bana kafan mı güzel demişti ? neyse hatırlayanlarınız hatırladınız sanırım.Bundan yaklaşık 2 hafta önce watsapp dan pat diye yazıverdi.Sonra öyle konuşmalar konuşmalar ve konuşmalar... her fırsat bulduğunda aradı zaten.Vee sonunda buluştuk !

       Ne giysem diye fazla kafa yormadım , kot şort ve güzel bi bluzla gittim.Topuklu ayakkabılarım zaten vazgeçilmezim ama açıkcası topuksuz halimle aynı boyda falan sayılırmışız , yani giymeseymişim daha iyiymiş...Muhabbetini çok sevdim.Gerçekten onunla oturup saatlerce konuşabilirim.Bütün bunların yanında benden daha şımarık olmasına bozulmuyorum desem yalan.Görüştüğümüz an bana '' beklediğimden daha güzelmişsin '' dedi.Ayy yeriim diyemedim tabi ki.Teşekkür ederim dedim pısırık hatunlar gibi.

                  .....                              ......                                .....

        Bütün bunlar bir yana son zamanlarda hayatım değişti yada ben değiştim.Bir ara gerçekten dağılmışım onu toparladım.Vaktim yokmuş kendime o olayıda hallettim.İşe 3 gün gitmicem artık , tamam maaşım gözle görülür derecede düşecek ama bunun başka yolu da yok.Artık mutlu olmak istiyorum ve de olucam.Sonunda herşey yoluna giriyo , sonundaa ....

     ha bu arada benim ercan bu işteee =)  ama benim !

http://www.youtube.com/watch?v=fJofoOoC6Es


20 Eylül 2012 Perşembe

metro izlenimleri...

  Anadolu yakasına metro koyarsanız böyle olurdu , adım gibi biliyordum böyle olacağını...

     İlk durakda binip son durakda inenlerden olduğum için bol bol gözlem yapabiliyorum.Öncelikle fotoğraflardan başlayalım.Metro durduğu anda bir elini metroya dayayıp diğer elini beline koyan bir kıro tayfası var ki sormayın gitsin.Ulan deniz yok bir şey yok , full rutubet kokan bir ortamda , altı üstü bir metroya yaslanmışın.bunun neresiyle hava atcan , neresinin güzel yada dikkat çekici olabileceğini bilemedim.

      Bir de kulaklıklılar var  buna bende dahilim !  Yalnız bunun da bir adabı vardır yahu.Adam takmış kulaklığı , bu sırada kendi ses ayarından habersiz tabii... Bir yandan şarkı dinliyor diğer yandan ufaktan ufaktan içinden şarkıyı mırıldandığını sanıyor! O sırada bu akşam ölürümm beni kimse tutamaz.... diye avazı çıktığı kadar bağırdığından habersiz tabi ki.Metro halkı tedirgin...dürtüp uyarsan olmaz , kaş göz yapsan olmaz....

     Liseli kesimine hiç gelmek istemiyorum.3 aynı sınıftan kişi bir araya geldiyse tamam artık , ordaki en az 20 kişi haberdardır ogün ki sinir edebiyatçıdan , yaz tatilinden sonra hangi sevgililerin ayrıldığından , kimin bronzlaşmış olduğundan , hangisinin saçını boyattığından....Banane bundan ! ben sana işyerindeki sorunlarımı dinletiyor muyum ? bugün 13 saat ayakda kaldım , ordan oraya yetişmeye çalıştım.Yedigün makinası bozuktu , yedigün isteyenlere başka birşeyler önerdim , bütün içecekleri saydım sonra o bana ımmm tamaam o zaman sen bana buzsuz yedigün ver dedi diyo muyum ? ayaklarım ağrıyo ayaklarımı havada tutumak uğruna amuda kalkma isteğimden bahsediyo muyum ? 

   Yaşlı teyzelerimizden bahsetmek hiç istemiyorum hiç... Abi ciddiyim almış örgüsünü gelmiş teyze.İlk durakda biniyo ama son durak da bile inmiyo o derece.O götünü saatlerce kaldırmıyor oradan.Hiç mi yorulmuyor hiç mi bunalmıyor , o hava hiç mi solunum yollarını felç etmiyor anlamıyorum.

    kısacası bu yaka insanı metroyu buldu ama , hani bir laf var ya görmemişin oğlu olmuş tutmuş şeyini koparmış diye bizde o misal.ha bu arada benim hangi kategoriye gişrdiğimi sorarasanız ben eli telefonda sabırsızlıkla bekleşenlerdenim.Nalet internete girilmiyor yerin dibindeyken .Buna acil bir çözüm gerek yoksa cidden fıttırırcam.Şu mesajada cevap gelsin diye diye en az 15 dk geç kalıyorum her gün.

5 Eylül 2012 Çarşamba

çokomell den zırıltılar...

      İşyerinde bir kızı linç edecektim ki , vardiya müdürüydü supervisoruydu araya girdi...

       Niyetim tam olarak dövmek değildi aslında.Birazcık ! hırpalayıp bırakacaktım.Ortalık fena karıştı tabi.Nalet olsun, hiçbir yerde rahat duramama gibi bir sorunum var.

       Aşk meselesine gelirsek ; o meseleee uffff yani gerçekten ufff.Şimdi işyerindeki supervisorlardan birine bakıyorum.Ama çocukta hiç tipim değil.Böyle saf , karıyla kızla işi olmayan , ele avuca gelir biri.Ve aynı yaşdayız.Aynı yaşda olduğum birine ilk defa bakıyorum.
Bu çocuk beni yemek zevki ve mimikleriyle etkiledi bence.Yoksa ne öyle güzel konuşurluğu var , ne çok düzgün bir tipi ne de başka birşeyi.

    İşyerinde kovalamaç oynuyoruz resmen.O bir yere gidiyor ben pıt pıt peşinden.Komediyiz , reziliz.Bunun dışında bende işe bu hafta full kenar mahalle kızı gibi gittim.Belime gelen saçlarımı yeni kestirdim , saçım şimdi omuzlarımın altında ama nasıl duracağına ne saçım karar verebiliyor ne ben.Şöyle bir tutturuveriyorum o zamanda saçımdan hayır beklemek saçma oluyor tabi.Bir de işe yeni başlayınca cildim ayak uyduramıyor o yağlı yiyeceklere ve ortamlara , suratım dönüyor çarşamba pazarına...Bu halde çocuğun benimle köşe kapmaca oynaması normal.Öyle bir halde ben onun yerinde olsam bende istemezdim -18 i +18 e çevirmeyi...( bu arada bu -18 en çok kullandığımız etleri koyduğumuz ve genelde sevgililerin buluştuğu soğuk odanın adı ... )

     Bu hafta daha dikkatli olmalıyım.Yüzümde azcık kendine gelmeyi başardı.Ben de saçlarıma hükmedersem tamamdır.Hayır şimdi bu saftirik beni reddederse intiharın eşiğine gelirim lan.Daha konuşmadım ya bu konuyu çocukla , böyle arkasından konuşurken kızlarla amaaanınn geliyo ağzınnı yüzünü yediğim diyorum , kızlar noluyo bu kız yea der gibi bakıyo , ürküyolar resmen.

    Kızlardan bahsetmişken , burada bir parfüm akımıdır almış gidiyor.Hayatım boyuncada öyle sağlam parfüm kullanan bir hatun olabilmişliğim yoktur.Neyse 2 parfüm adı duydum , yani kokusunu çok beğenmiştim onlardan alcam bende.

biri Naomi Campbell  diğeri ise   Escada Magnetism

kokuları çok ölünesi bence.Neyse dostlar son durumlar böyle.Bir gelişme olursa hemen pıtır pıtır koşacağım buraya.Zaten sık yazamadığım için içim bir huzursuz.