5 Eylül 2012 Çarşamba

çokomell den zırıltılar...

      İşyerinde bir kızı linç edecektim ki , vardiya müdürüydü supervisoruydu araya girdi...

       Niyetim tam olarak dövmek değildi aslında.Birazcık ! hırpalayıp bırakacaktım.Ortalık fena karıştı tabi.Nalet olsun, hiçbir yerde rahat duramama gibi bir sorunum var.

       Aşk meselesine gelirsek ; o meseleee uffff yani gerçekten ufff.Şimdi işyerindeki supervisorlardan birine bakıyorum.Ama çocukta hiç tipim değil.Böyle saf , karıyla kızla işi olmayan , ele avuca gelir biri.Ve aynı yaşdayız.Aynı yaşda olduğum birine ilk defa bakıyorum.
Bu çocuk beni yemek zevki ve mimikleriyle etkiledi bence.Yoksa ne öyle güzel konuşurluğu var , ne çok düzgün bir tipi ne de başka birşeyi.

    İşyerinde kovalamaç oynuyoruz resmen.O bir yere gidiyor ben pıt pıt peşinden.Komediyiz , reziliz.Bunun dışında bende işe bu hafta full kenar mahalle kızı gibi gittim.Belime gelen saçlarımı yeni kestirdim , saçım şimdi omuzlarımın altında ama nasıl duracağına ne saçım karar verebiliyor ne ben.Şöyle bir tutturuveriyorum o zamanda saçımdan hayır beklemek saçma oluyor tabi.Bir de işe yeni başlayınca cildim ayak uyduramıyor o yağlı yiyeceklere ve ortamlara , suratım dönüyor çarşamba pazarına...Bu halde çocuğun benimle köşe kapmaca oynaması normal.Öyle bir halde ben onun yerinde olsam bende istemezdim -18 i +18 e çevirmeyi...( bu arada bu -18 en çok kullandığımız etleri koyduğumuz ve genelde sevgililerin buluştuğu soğuk odanın adı ... )

     Bu hafta daha dikkatli olmalıyım.Yüzümde azcık kendine gelmeyi başardı.Ben de saçlarıma hükmedersem tamamdır.Hayır şimdi bu saftirik beni reddederse intiharın eşiğine gelirim lan.Daha konuşmadım ya bu konuyu çocukla , böyle arkasından konuşurken kızlarla amaaanınn geliyo ağzınnı yüzünü yediğim diyorum , kızlar noluyo bu kız yea der gibi bakıyo , ürküyolar resmen.

    Kızlardan bahsetmişken , burada bir parfüm akımıdır almış gidiyor.Hayatım boyuncada öyle sağlam parfüm kullanan bir hatun olabilmişliğim yoktur.Neyse 2 parfüm adı duydum , yani kokusunu çok beğenmiştim onlardan alcam bende.

biri Naomi Campbell  diğeri ise   Escada Magnetism

kokuları çok ölünesi bence.Neyse dostlar son durumlar böyle.Bir gelişme olursa hemen pıtır pıtır koşacağım buraya.Zaten sık yazamadığım için içim bir huzursuz.

4 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

canım güzel yorumun için çok teşekkürlerr=)öperimm

birgaripSeyma dedi ki...

uuuu dövüş vardı haa sakin ol çokomel:))
pek bi hareketli bi hayatım var anladığım kadarıyla:DD

deeptone dedi ki...

allam yaaaa bi raat dursanaaaaa hiperaktifsin sen.
:)

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

merhaba takipçinim..bana da beklerim...

Yorum Gönder