20 Eylül 2012 Perşembe

metro izlenimleri...

  Anadolu yakasına metro koyarsanız böyle olurdu , adım gibi biliyordum böyle olacağını...

     İlk durakda binip son durakda inenlerden olduğum için bol bol gözlem yapabiliyorum.Öncelikle fotoğraflardan başlayalım.Metro durduğu anda bir elini metroya dayayıp diğer elini beline koyan bir kıro tayfası var ki sormayın gitsin.Ulan deniz yok bir şey yok , full rutubet kokan bir ortamda , altı üstü bir metroya yaslanmışın.bunun neresiyle hava atcan , neresinin güzel yada dikkat çekici olabileceğini bilemedim.

      Bir de kulaklıklılar var  buna bende dahilim !  Yalnız bunun da bir adabı vardır yahu.Adam takmış kulaklığı , bu sırada kendi ses ayarından habersiz tabii... Bir yandan şarkı dinliyor diğer yandan ufaktan ufaktan içinden şarkıyı mırıldandığını sanıyor! O sırada bu akşam ölürümm beni kimse tutamaz.... diye avazı çıktığı kadar bağırdığından habersiz tabi ki.Metro halkı tedirgin...dürtüp uyarsan olmaz , kaş göz yapsan olmaz....

     Liseli kesimine hiç gelmek istemiyorum.3 aynı sınıftan kişi bir araya geldiyse tamam artık , ordaki en az 20 kişi haberdardır ogün ki sinir edebiyatçıdan , yaz tatilinden sonra hangi sevgililerin ayrıldığından , kimin bronzlaşmış olduğundan , hangisinin saçını boyattığından....Banane bundan ! ben sana işyerindeki sorunlarımı dinletiyor muyum ? bugün 13 saat ayakda kaldım , ordan oraya yetişmeye çalıştım.Yedigün makinası bozuktu , yedigün isteyenlere başka birşeyler önerdim , bütün içecekleri saydım sonra o bana ımmm tamaam o zaman sen bana buzsuz yedigün ver dedi diyo muyum ? ayaklarım ağrıyo ayaklarımı havada tutumak uğruna amuda kalkma isteğimden bahsediyo muyum ? 

   Yaşlı teyzelerimizden bahsetmek hiç istemiyorum hiç... Abi ciddiyim almış örgüsünü gelmiş teyze.İlk durakda biniyo ama son durak da bile inmiyo o derece.O götünü saatlerce kaldırmıyor oradan.Hiç mi yorulmuyor hiç mi bunalmıyor , o hava hiç mi solunum yollarını felç etmiyor anlamıyorum.

    kısacası bu yaka insanı metroyu buldu ama , hani bir laf var ya görmemişin oğlu olmuş tutmuş şeyini koparmış diye bizde o misal.ha bu arada benim hangi kategoriye gişrdiğimi sorarasanız ben eli telefonda sabırsızlıkla bekleşenlerdenim.Nalet internete girilmiyor yerin dibindeyken .Buna acil bir çözüm gerek yoksa cidden fıttırırcam.Şu mesajada cevap gelsin diye diye en az 15 dk geç kalıyorum her gün.

2 yorum:

Miss Eliane dedi ki...

Oldukça atraksiyonlu olmuş desene :) Yalnız o sorun her yerde var. Avrupa yakasında da, otobüs, minibüs her yer aynı. Özellikle de ergen ya da yetişkinlerin bitmek bilmeyen gevezelikleri beynimi şişiriyor, kulaklığa rağmen.

deeptone dedi ki...

hah haaaa ercandan mı bekliyon mesajı.
:)

Yorum Gönder