28 Eylül 2012 Cuma

Wuuu hayat yeni başlıyooo

     Ercan vardı ya aaa dostlar , hatırladınız mı diğer yazılarımızda da bahsetmiştim.

      Gece aramıştım benimle kahve içer misin diye ? o da bana kafan mı güzel demişti ? neyse hatırlayanlarınız hatırladınız sanırım.Bundan yaklaşık 2 hafta önce watsapp dan pat diye yazıverdi.Sonra öyle konuşmalar konuşmalar ve konuşmalar... her fırsat bulduğunda aradı zaten.Vee sonunda buluştuk !

       Ne giysem diye fazla kafa yormadım , kot şort ve güzel bi bluzla gittim.Topuklu ayakkabılarım zaten vazgeçilmezim ama açıkcası topuksuz halimle aynı boyda falan sayılırmışız , yani giymeseymişim daha iyiymiş...Muhabbetini çok sevdim.Gerçekten onunla oturup saatlerce konuşabilirim.Bütün bunların yanında benden daha şımarık olmasına bozulmuyorum desem yalan.Görüştüğümüz an bana '' beklediğimden daha güzelmişsin '' dedi.Ayy yeriim diyemedim tabi ki.Teşekkür ederim dedim pısırık hatunlar gibi.

                  .....                              ......                                .....

        Bütün bunlar bir yana son zamanlarda hayatım değişti yada ben değiştim.Bir ara gerçekten dağılmışım onu toparladım.Vaktim yokmuş kendime o olayıda hallettim.İşe 3 gün gitmicem artık , tamam maaşım gözle görülür derecede düşecek ama bunun başka yolu da yok.Artık mutlu olmak istiyorum ve de olucam.Sonunda herşey yoluna giriyo , sonundaa ....

     ha bu arada benim ercan bu işteee =)  ama benim !

http://www.youtube.com/watch?v=fJofoOoC6Es


5 yorum:

melodram dedi ki...

Hatırladım ben Ercan'ı, yani geçmiş yazılarda bahsetmiştin :)))

Mutlu olmana çok sevindim, umarım hep böyle olursun :)

Mia Wallace dedi ki...

ercan'la mutluluklaar :)

çokomell dedi ki...

çok teşekkür ederimm gerçekten =)

AhuDudusu dedi ki...

hep mutlu ol :))

deeptone dedi ki...

aaaa tabiii hani seninle ilgilenmediğini düşündün. mesajlar çektin. olumlu yanıtlar gelmedi.
aaa iyi iyi.
ercan, yani şu sakallı çocuk mu. klip yapmış öle mi. rap sölüyor. hadi hayırlısı.
:)

Yorum Gönder