28 Ekim 2012 Pazar

karmakarışıklaşmaktayımm ....

  

  Yazmaya uzun zaman ara verince bir türlü yeniden yazmaya başlamıyorum , hangisini yazsam , nereden başlasam bir türlü bilemediğimden....

      Ben gene iş değiştirmeye karar verdim.Aslında sektör değiştirmeye karar verdim.Hacıoğlu , burger king , starbucks derken yetti artık bu gıda olayı....  Mesela giyime geçsem ?   mesela little Big desem.Ama öyle her yer olmaz , özellikle buradaki bir AVM nin içindeki bir şubesi olması lazım.Ya napim en yakın arkadaşlarım hep orada.Bense piç gibi taaa nerelerde çalışıyorum bir başıma.Üstelik gıda olayından da bıktım.Sürekli kısacık tırnaklar , tekdüze üniformalar hep toplu yada örüklü saçlar....

      Tamam 15 yaşındayken tam benlik bir işti ama büyüdüm, o iş bana çocuk işi gelmeye başladı.Artık daha bakımlı olabileceğim biraz daha yetişkin işi istiyorum.Rahat rahat tırnaklarımı uzatmak , oje sürebilmek , fön çekmek için o kadar uğraştıkdan sonra işe gittiğimde toplamamak istiyorum saçlarımı.Bunlar şimdi saçma bahaneler gibi görünebilir okuyunca ama yaşanılırken öyle değil.


      Ben kendimi bildim bileli şımarık , nazlı ama diğer yandan çok atarlı çok deli , çok kavgacı , şirret de bir hatunum.Tamam halimden memnunum , bu saatten sonra ben fazlada değişmem ama gene de biraz daha büyümenin vakti geldi de geçiyor bile.Bütün bunların dışında özel hayatımı da toparlamaya bir yerden başlamalıyım.Son zamanlarda aile hayatımı da dağıttım.Eğlence alemine fazla dalış yapmak annemle aramdaki uçurumları daha da açmış olcak ki , annem ilk fırsatta aramızdaki uçurumdan beni aşağı atmayı düşünüyor.Gerçi benden iyice umudu kesti artık onu bile düşünmüyor.



      Hayatımda hiç bu kadar dağılmamıştım bu kadar kararsız kalmamıştım ben hiç.Klüplerde sabahı ediyodum , sarhoş uyanıyodum , anadolu yakasında oturmama rağmen avrupa yakasına fethe kalkmıştım sanırım



Hoşlandığım biri var , ama aslında yok , başka biri var o da var sayılmaz , eskiden hoşlandığım 2 kişi daha vardı şimdi onlar benden hoşlanıyor ama bende onlara dair birşey yok.Yaaa hayır ben ayran gönüllü değilim.Hatta ben artık gönüllü bile değilim.Mutlu , huzurlu , uzun bir ilişki yok bence o yüzden ben ne yapmam gerektiğinde çok kararsızım.Ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyorum.Gelince de herşey üstüste geliyo nalet olsun....


1 yorum:

Pembe Kereste dedi ki...

Bence iş değiştirmek için yeterli sebepler :)

Yorum Gönder