11 Ekim 2012 Perşembe

saçımdaki ayaklanma...

      Şu sıralar birçok şeyle başım dertte ama ben önceliği saçlarıma verdim....

      Taaa aylar öncesinden kalan mavi siyah saç boyasının saç uçlarımdaki artıklarını kusturmakla meşgulümm şu son günlerde.Yıllarca çok severek kullandığım siyah renginden artık usandım , açıcam saçımın rengini.ben esmerim birde , tam çikolatayım buna rağmen yeni saç rengimi Karamel yada bal köpüğü istiyorum.Ha ben istiyorum ama kuaförüm ( kendisi 7 yıldır  da kuaförüm )

- iste tabi iste , isteyenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü kara ne de olsa di miiiğğğğ 

 diyo bana.Eski deneyimimden biliyorum ki , saçlarımın uçlarıyla dipleri ayrı renk olduğunda , ki bu renk özellikle siyahsa açık renklerden hangisine boyarsan boya dipleri sarı uçları turuncu oluyo ve ben bundan nefret ediyorum.İşte sırf bu sorunu engellemek için şu sıralar saçlarıma kuaförümde komplo teorileri düzenleyip duruyoruz.

     Arap sabunuyla yıka saçlarının uçlarını , çok çabuk akar dedi benim kuaför Nalan.bende diyorum oldu Nalan istersen bir de cifleyeyimm...!



    En sonunda beyaz sabunda karar kıldık.Bildiğmiz hani şu taaa M.Ö bulunan hacı şakirin beyaz sabunu yani....Vallahi akıtıyo.Akıtıyo akıtmasına da saçlarını da sopa sokmuşcasına kazık gibi yapıyo.Her yıkama sonrası yarım kutu saç kremi şart hacı !Bu haftasonu kısmetse boyayacak ama benim umudum kalmadı artık.her seferinde o koltuğa oturup oturup kalkıyorum henüz bir icraat yok.Bu saçı akıtmadan boyamayacak hatun kararlı.

                  .....                                   ....                               ......

   Hazır yazmaya başlamışken bir de işlerimden bahsedeyim.Kendimi part time a çevirdim 3 gün gitmiyodum ya iyice azıttım ben , çoğusunu gitmiyorum haftanın.Çok afedersiniz ama bana maaş günü artık maaş yerine üçün birini vericekler sanırsam.Bu haftada camış gibi yattım önümüzdeki 2 hafta amele gibi çalışayım da saat yapıp azcık para kazanayım bari yoksa önümüzdeki ay aç kalıcam.Konu konuyu açmaya başlamışken aşkdan meşkden de bahsetmek isterdim ama ne yazık ki o konular çok karmaşık o konudan bırakın ayrı bir yazı yapmayı , yazı dizisi yapsam anca kotarırım o derece.O yüzden şimdilik durum bu  aa dostlar...

6 yorum:

gökkuşağı pembesi dedi ki...

saçın 6 aya boyana boyana ancak oturur ama solgun gösteren bi renk çıkmasın dikkat et arkadaşım,hadi kolay gelsin bende bakıra sarı karıştırarak evde kendim boyuyorum :)

çokomell dedi ki...

gökkuşağı pembesi ; ya bende bir rengini açık bir renge çevirsem dediğin gibi 6 aya bende yavaş yavaş evde tonlarına boyarım aslında....

AhuDudusu dedi ki...

aslında kuaförün halledebilir canım. benim saçım abartısız 5 tondu, kızıl bile vardı aralarda, berbattı. 2 gün toplamda 8 saatte saçımı tek tona çevirdi kuaförüm. ama ben koyu renkten karamel-sarı tonlarına çevirdim. şimdi bildiğin açık sarıyım. rengi açmak daha kolaydır belki bilmiyorum. Saçların uzunsa uçlarını kestire kestire de kurtulabilirsin o renklerden.

Pembe Kereste dedi ki...

saç konusunda çok şanslıyım galiba ne sürersem o tutuyor ama bir kere hayatımın en büyük hatasını yapıp siyaha boyamıştım boya değil katran gibi yapışmıştı saçıma ömrümü yedi de gitmedin en sonun da kestirmiştim :(

çokomell dedi ki...

ahududusu ; şuan açtırdım saçımı ama tek seferde istediğin rengi elde edemeyiz dedi.benimde şuan koyu karamel açık kahverengi gibi bişey.umarım bende bal köpüğü gibi bir renge döndürebilirim sonunda.

pembe kereste ; hah işte ben o siyaha boyama hatasını yıllardır yapıyodum şimdide ceremesini çekiyorum.

BAMBİ dedi ki...

Ben saçlarını 3 numaraya vuracak kadar saçma bir insan olduğum için şimdi sizlere vasiyet ediyorum yemeyin içmeyin saçınıza iyi davranın :D

Yorum Gönder