3 Kasım 2012 Cumartesi

benliğini kabul ettirmek kolay değildir...

      Hiç öyle tek celsede rakibimi yıldıran bir hatun olmadım....

      Hiç dört dörtlük olmayı bile beceremedim , neremi düzeltsem diğer bir yanım düzelmemekte kararlı kalırdı.Makyajımı kusursuz yapabildiğimde , saçlarımın hep nalet bir görüntüsü olurdu.Benim denklemlerimde hiç oranla orantı birbirini tutmazdı.Ben de eksiklerimi tamamlamak için çenemi sağlamlaştırdım sanırım , yetmedi hırslarımı  sonra asiliğimi , hırçınlığımı , sonunda ise sinir stresden gebermekte olan biri oldum çıktım.

      Şuhlaşamıyorum ben yada kibarlaşamıyorum.Ne zaman çok iyi olmak istesem , ne zaman öyle olduğumu bilmeye ihtiyacım olsa aklım hep olamayan yönde takılır kalır.Biliyor musunuz aynı anda , hem kültürlü , hem şık , hem güzel yani full donanım hatunlar tanıdım.Onlar hayatlarını irdelemek bugüne dek hiç aklıma gelmemişti.Ben de irdelemeye kendi hayatımdan başlayayım dedim.

    Bazen özendiğiniz , istediğiniz şeylerin yanlış olduğunu farkedebiliyorsunuz yada daha kötüsü yıllarca bir savunma duvarı gibi ardına sığındığınız şeylerin yanlışlığını sonradan görebiliyorsunuz.Evet hiçbir duvarı yıkmakta üzerinden atlamakta kolay değildir.Daha sonra anladım ama sen vazgeçtiğinde hiçbir kural hiçbir yaşam duramıyormuş önünde.Şuan harekete geçersin yada durursun seçim senin.Ama diğer bir gerçekse sen tepki olarak dursan da durmasan da geriye dönüp baktığın gün tüm kayıpların , tüm kazançların gene senin olacak.



   İşin aslı şuan harekete geçmek için kendimi hazır hissetmiyorum.Akıl almayacak kadar fazla yanlış yapmışım kendime , elbette kendimi affedebilirdim ; asıl sorun şu peki kendimi etrafımdakilere nasıl affettirebilirdim ? ben kendi yanlışlarımın , doğrularımın sonucuna katlanacak kadar cesurdum ama yakınlarım kaldıramazmış bunu anladım.Bir kez daha etrafımda zayıf insanların bulunmasının beni yerle bir edebildiğini gördüm.At gözlüğü takan insanları atın altına atıp üzerinden geçemediğimiz sürece özgür kalamayacağız sanırım.Artık yorgunum , bütün bu olanlardan , tepkilerden , yargılamalardan yoruldum ama kendime de koacaman bir söz veriyorum ; TEKRAR DENEYECEĞİM....





   

1 yorum:

illy dedi ki...

zamanı geldiğinde bi bakmışsın başarmışsın.Vakti gelmemişse eğer ne kadar çabalarsan çabala bi kara delik içine çekiyormuş gibi garip bi his.

Yorum Gönder