11 Kasım 2012 Pazar

çok dengeliyim !

       Evden krem almaya diye çıkıp güzellik merkezine gidebiliyorum....


      Bununla da yetinmeyip oradan 6 seanslık cilt bakımı alabiliyorum bu da yetmiyor lazer epilasyon içinde 10 seans ekletiyorum 1000 tl lik ödeme planına imzalarımı şeyediyorum , kredi kartıma yüklenip geliyorum.Böyle bir hatunum işte.

        Bütün bunların dışında artık bir turizm acentesinin çağrı merkezinde çalışıyorum.Bir günde yüzlerce insanla konuşarak çene kaslarımı geliştiriyorum.Ofis ortamı güzel , rahat bütün gün elimde kahvem , çayım ohh kebap.İş tabi ki kolay değil ama kolay olana para vermezler zaten...İş iyi olmasına iyi de ofis ortamına henüz ayak uyduramadım ben.Alışık değilim öyle sabahın köründe kalkıp süslenip püslenip işe gitmeye.Hele oje kültürüm hiç yok.Gerçi çok hevesliyim azimliyim onu da öğrenicem.

        Bugünden itibaren hayatımı yoluna koyucam.Aşk olayı tamamen berbat ama neyse en azından aile konusunu tamamen toparladım.İnanabiliyor musunuz annem bile çok değişti.Demek ki kolay yada zor insanlar kabulleniyor farklılıkları.

      Aaaaa aklıma gelmişken benim şu son zamanlarda parfüm sorunum var.Şöylee bildiğiniz güzel parfümler varsa bana bi tavsiye eder misiniz harbi çok ihtiyacım var.Kendi kokularımdan sıkıldım da artık....

3 yorum:

AhuDudusu dedi ki...

İşin hayırlı olsun bebeğim. Oje işini de öğrenirsin, hatta kendini kaptırırsın bir bakmışsın yüzlerce ojen olmuş ^_^

Parfüm işine de gelince ben yıllardır Jadore kullanıyordum ama Labsolu diye bir modelini. Orjinali çok pahalı, doldurması az kalıcı olunca kendime bir alternatif buldum. Zara'nın parfümlerini öneririm canım. Yasemin kokusunu kullanıyorum ben. Hem 50 tl, hem de baya kalıcı ve güzel kokular.

Bu arada lazer epilasyon deneyimini de yazarsan sevinirim canım, ben de komple düşünüyorum okuldan sonra çünkü :)

çokomell dedi ki...

öncelikle teşekkür ederim.

İlk izin günümde hemen gidip dediğin 2 parfümüde denicem.Epilasyonun sonucunu ben bile merak ediyorum ama tamamen bitmesi 1 ile 1 buçuk sene arasında değişsede değişimi ilk seansdan itibaren görürsün dedi.bende her seansı atlamam yazarım merak etme =)

Duygu Senyurek dedi ki...

canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim
sevgilerr=))

Yorum Gönder