11 Ocak 2013 Cuma

bir kulak verin bakayım...

      Bilgisayarım bozuktu benim....

      Yazılarıma ara vermek zorunda kalmıştım bu nedenle.Ne var ne yok onlardan bahsederek bir giriş yapayım.Şuan D-smart . digiturk bilmem neyin çağrı merkezinde çalışıyorum.Satış temsilcisiyim yada öyle bişey kibarcası her neyse...Günde en az 200 kişiyle konuşmak hiç hoşlanılası bir durum değil.

       Ayrıca aylardır rengini açmak için devinip durduğum ; sonunda açık karamel rengine zar zor getirdiğim saçlarımı gidip mavi siyah rengine boyattım gene.Pişman değilim bana bu renk yakışıyo.Hem çokomell dediğin esmer olur di mi ama ?? ( burda di demelisiniz bana hak vermelisiniz şayet çok pis pişman olabilirim. )

    Eski sevgilim Eresboss la barıştık.Birlikteyiz artık herşey de güzel gidiyo.Geçen hafta cumartesi gününü full birlikte geçirdik.Cem yılmaz ı izlemeye de beraber gittik.Bütün belden aşağı esprileri dinlerken nereye bakacağımı şaşırdım o ayrı.Gene de mutlaka gitmelisiniz sakın kaçırmayın !

     Sigarayı bıraktım ama ne bırakmak.Şu sıralar canım o kadar çok çekiyo ki daha ne kadar böyle devam edebilirim bilmiyorum.

     Yeni işim Avrupa yakasında...Buradan oraya her gün 1 saatten fazla yol çekiyorum aman allahımm otobüs maceralarımdan bırakın roman yazmayı ansiklopedi bile çıkarabilirim.

     Bütün bunları bitirdikden sonra ya sizlere danışacağım birşey daha var aslında.Hatta birkaç şey birden.Sivilcelere iyi gelen bir ürün var mı bildiğiniz ? Peki normalde nemlendirmek amaçlı gün içinde de kullanabileceğim bir krem ? Yüz temizleme ürünlerinin hangilerinden memnunsunuz ? sizce jeller mi yoksa temizleme sütleri mi daha iyi ? off aklımda deli sorular.Bunların cevabını bileniniz , duyanınız , fikri , zikri olan ???

7 yorum:

ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

yüzündeki sevilceler çoksa ruankutan kullan ,ben 2 ay kullandım ince ince sivilceler vardı şu anda hiç sivilcem yok,çıkma bile çıkmıyor 1 sene oldu nerdeyse,eğer onu kullanmak istemezsen ımex diye bi krem var föndoten gibi sivilceyi kurutuyor..ben çok araştırma yaptım güvenebilirsin bana:))temizleme sütü kullanıyordum şimdi Neutrogena pempe jelini kullanıyorum sonrasında peelingli yüzümü yıkayıp tonikle silip kremi sürüyorum krem bepanten kullanıyorum cildim kuru olduğu için..umarım yardımcı olmuşumdur:))

irituruncu balik dedi ki...

bıdık barışmanıza çok sevindim bende blogumla barıssam mı acaba diye düsünmüyor değilim :) telefonumu bozdum bütün numaralar gitti bana bi ara msj at da numaranın kaydededim :)
ps : sivilcelerim için garnierin saf ve temiz die bi peelingi var onu kullanıyorum sivilce çıkınca bi peeling yapıyorum ertesi güne bisi kalmıyo sende dene tem cildin de temizlenmis olur
Çok öptüm
İrituruncubalik :)

Duygu Senyurek dedi ki...

canım almalısın bence zaten şimdi birde indirimdedir.


güzel yorumun için de çok teşekkürler
öperimm
sevgiler=)

deeptone dedi ki...

heeey iş değiştirmişsin hayırlı olsun.
saç sevgili haberler de güzel.
sorularının yanıtları kozmetik bloglarında çok iyi var.
örneğin, öylesine biri var, sor ona bak.
:)

çokomell dedi ki...

asi yapıncak ; tam da böyle bir cevap arıyordum tam anlamıyla yardımcı oldun.ımexi bir arkadaşım daja önermişti ama emin olamamıştım.Onu kesin alıyorum o zaman.şuan çok mutlu oldum teşekkür ederim.

iri turuncu balık ; seni çook özledim.bloğa geri dönmelisin mutlaka.mutlaka ! hemen sana mesaj atcam şimdi.bu arada o garnieri kullandım bende işe yaramadı daha etkili bişeyler lazım galiba harbi sivilcelendim.bu arada eresbossu hatırlıyosundur.Valla o gün senle bir konuştuk nasıl gaz verdiysen bana sonrasında kaptım çocuğu =)

duygu şenyürek ; alıcam umarım bana da sende ki kadar yakışıırr =)

deeptone ; ayyy beni unutmadığına çok sevindim şuan.hemen kozmetik bloglarına da bir göz atayım o zaman...

deeptone dedi ki...

:) unutabilemem.

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Saç rengini değiştirmene sevindim. :)
Sigarayı bırakmana daha çok sevindim. :))
Ben yüzüm için bir şey kullanmıyorum. Çünkü sürekli kullanamıyorum. Hep kullanmayı unutuyorum. :D

Yorum Gönder