28 Ocak 2013 Pazartesi

çevremdeki erkeklere bir haller olmuşşş !

      Hepsi kudurdu bunların anacım , artık napcağımı şaşırdım....

       Şu sıralar eskiden hoşlandığım , aşık olduğum , görünce dibimin düştüğü ne kadar çocuk varsa hepsini buldum hepsiyle muhabbet halindeyim.Taaa lise 1 de hoşlaştığım üst sınıftaki cool çocuğa kadar ulaştım.Neden ulaştım ? Çünkü ben büyüdüm, artık güzelim.Onlar kim ki ben onları donumda sallarım mantığıyla...


       Hayır bu bahsettiğim çocukların hepsi de zamanında manken gibi hatunları yemiş , bitirmiş , sömürmüş , fışkırtmış insanlar.Şimdi ben bunlarla yeniden konuşmaya başladım ya , gayet de güzel anlaşıyoruz ya , eskiden neden işlerin yürümediğini şimdi anladım.Çok safmışım ben.Fazla çocukmuşum.Diğer yandaysa gerçekten ciddi ve sağlam bir karakterim müthiş bir dur çizgim varmış.Galiba o çizgi artık aşılabilir hale gelmiş.
         Bu çocukların hiçbiri ama hiçbiri yatmadığı , yatamadığı elleşemediği kızla çıkmıyor , görüşmüyor onları sallamıyor arkadaşım.Bana zamanında kimse bu durumu bu şekilde anlatmamıştı.Ben onların çıktıkları kızlara hep orospu gözüyle bakıyordum.Aslında ne yalan söyleyeyim pek de farksız değiller.Bir onun altında bir bunun yanında , bir diğerinin kolunda.Gene de artık yargılamanın bana düşmeyeceğini biliyorum.Cidden büyümüşüm ben.
     Faydalanılabilir , kola takılabilinir, hava atılabilinir , ortama sokulabilir hatun kategorisine girmişim bende.Eskileri bulduğumda konuşmama bile gerek kalmadan dikkat çekebiliyorum artık.Buraya kadarı tamam da ya sonrası ... Benden ne beklenildiğini biliyorum.İlk başlarda sorun yaratmasa bile bu konuda ileride bir sorun illa ki yaşayacağım.Ne yapmam gerektiği konusunda hiçbir fikrim yok.


     Karakter diyoruz , tavır diyoruz muhabbet diyoruz sayıyoruz da sayıyoruz....Kısa keselim ; güzellik , bakım , muhabbet.3 kural var ; 3 ana kural...Son zamanlarda ister istemez daha çok aynaya bakmaya başladım farkında olmadan.Daha özenli giyinmeye...Bütün lise yıllarım boyunca içimde ukte kalan adamların tek sorunu güzellikmiş , tek derdi dokunabilmekmiş...
    Nasıl içimde kalanlar olmuştu anlatamam.Harbi harbi o saf aşık olmuştum ben.Hani şu gece boyunca ağlayan , sabahları okula O'nu görmek için giden , sevgilisiyle onu izleyen , çok kıskandığında yumruğunu sıkan.Şimdi bütün o boşlukları dolduruyorum.Ama böyle bitmemeliydi sanki bu hikaye...

12 yorum:

AhuDudusu dedi ki...

Biz kızlar erkeklerden biraz daha geç büyüyoruz bu konuda. Onların -çok afedersin- penisleriyle düşünmeye başladıkları yaşta biz hâlâ saf saf kalbimizle hareket ediyoruz.

Çook sonra o içimizde kalan çocukların aslında bir mini etek, bir işve cilveyle tavlanabilen çocuklar olduğunu anladığımızda iş işten geçmiş, çoktan üzülmüş oluyoruz.

İşin kötü tarafı o çocuklar hep aynı kalıyor, biz sadece ne istediklerini anlamaya başlıyoruz.

çokomell dedi ki...

ahududusu ; kesinlikle haklısın...

Biri Yokmu dedi ki...

Bence sen ucuz yırtmışsın. Boşver sen o kötü çocukları... :)

ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

bende lisede zayf çelimsiz bi şeydim.kimse bana arkadaşlık teklifi göndermezdi kimse sevmezdi beni..neyse sonra üniversite falan derken büyüdüm bi sarışın afet oldum.o lisede bana bakmayan yakışıklı entel çocuklar peşimde dolaştılar,kapıma güller bırakmalar...3 kural çok önemliymiş bunu farkettim..ha bide çok akıllı olmayacaksın(zaten bende o dediğimden yok:)güzellik bakım muhabbet üçlüsüne aynen katılıyorum kafa kız hesabı...peki ya çocukluğumdaki duygular..şimdi ise hissizleştim...

çokomell dedi ki...

biri yok mu ; valla kendimi hiç yırtıp kurtulmuş hissetmiyorum.

asi yapıncak ; al işte bi ben değilmişim dedim yorumunu okuunca.Peki sen ne yaptın ? ne sona bağladın durumları.ayy çok merak ettim

Burcu BAYRAM dedi ki...

Yazına başladım, bir baktım sona gelmişim bile. Sonra bir an kendi yazımı, kendi iç seslerimi okur gibi hissettim. Benim de bir zamanlar okula onu görmek için gittiğim ama umrunda bile olmadığım bir çocuk vardı vee tabii ki bir üst devreden. Günün birinde o kızı ayarlarım o kolay lokma diyerek üzerime iddaaya bile girip başarısızlıkla geri dönen beni hiç takmayan o çocuk gelmiş faceden eklemiş. Öyle mi olur böyle mi diyerek ben de kabul ettim meğersem insanlar pişman olurmuş çok üzülmüşmüş falanmış filanmış. Peki bunu yıllar sonra mı farketmiş. Hani o taş bebek gibi kızlarla çıkarken sorun yokmuş, şimdi sıra bana mı gelmiş nolmuş bilemedim. :] Ama bir yandan da iyi oluyor, hani böyle yolda görünce melül melül bakmalar falan "ne kadar safmışım" diyorum kendime. :] Bence sen de konuşma artık onlarla ya da süründürme politikası falan uygula. Kaçan kovalanır diye bir şey varmış ciddi ciddi onu anladım ben. :]

çokomell dedi ki...

burcu bayram ; ya ben süründüremicem galiba.Böyle bildiğin yeniden aşık falan olucam heralde...

deeptone dedi ki...

hah haaaa erkekler konusunda haklısın.
iyi güldürdün yaaa.
:)

Burcu BAYRAM dedi ki...

Kendini üzücek bir şey yapma da. :]

Elsa dedi ki...

güzel analiz olmuş:)

kind.of.paranoid dedi ki...

Eheh güldüm çok:) Baya doğru bir analiz ama bn o yıllatın kadınsal boyutuna baya takılmıs durumdayim sanirim;ergenlik cocukluk her ne haltsa iste o donemi ben anca ise baslayinca arkamda biraktim.Universitede bile dogru duzgun kendine bakmayan,bu konuya da hic takilmayan ben işe bir başladım o zaman saltanatım bitti! Butun kadınlar guzellik yarışında,bakımsızsan öldün arkadas,eh ben de degistim mecburen! Hayat sartlarinin beni degistirmesi canımı skmış besbelli

Lokes dedi ki...

"Nasıl içimde kalanlar olmuştu anlatamam.Harbi harbi o saf aşık olmuştum ben..." demişsin sonunda ama bugün bile taa lise 1'deki çocuğa bile ulaşmışsan sen halen saf aşıksın.

Birde şu kadınların donda sallama olayını birisi açıklasa artık?

Yorum Gönder