19 Ocak 2013 Cumartesi

inanmışken yanılmak

     Lafım bitmiş olanlara değil , bitmeyen ucu bucağı belli olmayan ilişkilere...

     Bu durumu tarif etmek de , katlanmak da ayrılıktan , ayrılmaktan daha zor.Yazıyorum ama en iyi ifadeyi ben yapmış olamam , en uygun cümleyi ben kurmuş olamam.


      İçimdekilerden bahsetmek istiyorum , çok içerden...Her şey kötü gidiyorken ve ben bununla zar zor baş edip artık anca düzlüğe çıkmışken  hayatımıza girenler vardır.Hiç beklenmiyordur aslında.Yaşamına girerken bir evet yada hayır beklemez.Zaten senin de hiçbir seçeneğin yoktur.Çok kısa sürede her şey mükemmelleşmeye başlar.Hiç beklenti yokken gelip , bir çıta koyar hayatına.O saatten sonra daha azına asla razı olamayacağını anlarsın.Bir daha asla daha azını sevemeyeceğini...



      Aynı geldiği gibi gider o.Aslında sorun şu ki asla gitmez.Uzaklaşır uzaklaşır ve uzaklaşır...Sen onun kocaman boşluğunda üşüdüğünle kalırsın.Gitse alışırsın belki yada yerine gelse tekrardan sevebilirsin.Ama ne gelir ne gider.Bir türlü git diyemezsin.Bal gibi bilirsin bir daha eskisi gibi olmayacağını.Hatta onun eskisi gibi olmadığını bile bilirsin ama bir türlü git diyemezsin.Anıların bir yanda , O'nun adı diğer yanda bekler durursun.İçin içini yerken anlatamazsın.Sorunun ne olduğunu bir türlü bulamazsın.Gitmemiştir ki ; rahatça içini boşaltıp , ayrılığına ağlayıp yasını tutabilesin ama sende de değildir ki ; tekrar sıkı sıkı sarılabilesin , kokusunu tekrar içine çekebilesin...

                

       Şuan böyle bir durumun içindeyim.Bunalıyorum , bocalıyorum en kötüsü de ne yapmam gerek bilmiyorum.Kaybediyorum bunu hissediyorum ama sonucu hala kestiremiyorum.Keşke hiç çıkmasaydın karşıma demeye varmıyor dilim.Vazgeçemiyorum yaşadıklarımızdan diğer yandan canım yanıyor.Kıyamıyorum kendime ; kalbim diyemiyor ona iyi ki gelmişsin....Benim pes etmemi bekliyor biliyorum.Merak ediyorum öyle olduğunda vicdanı daha mı rahat uyuyor.Biri suçu üstlendiğinde kendisi akça pakça hiçbir şey olmamış gibi yoluna yüreği ferah mı devam ediyor ???

4 yorum:

Biri Yokmu dedi ki...

Bu yazdıklarının aynısını ben de yaşamıştım hatta yaşatmıştım... defalarca!

Hepsinde olan ortak özellik şu...
Hunharca kırılan kalpler ve arkasına bakmadan terkeden bir sevgili...

toprak dedi ki...

ooof of, içimi deldin...

Yeliz İnceoğlu dedi ki...

Anlatılamaz, anlatamıyorsun, anlatamazsın da zaten içindeki hissi. Sadece hissedilen bir şey. Hisseden bilir onu. Yumruk var desen yumruk değil, içimde gögsümün tam ortasında sıkışma var desen o da değil. Hiçbir şeye tam olarak benzemiyor çünkü. Sadece her gün bu geçene kadar katlanma, dayanma gücü diliyorsun.

çokomell dedi ki...

yeliz inceoğlu ; öyle güzel ifade etmişsin ki.Galiba bir tek ben değilmişim nefes almak gibiymiş , su içmek gibiymiş bu duygu dedim.Yalnız değilmişim , anlatsam da anlatamamışım ama anlaşılmışım.bunu bilmek güzel.teşekkür ederim

Yorum Gönder