24 Ocak 2013 Perşembe

incir çekirdeğini doldurmayan dertler hayatımı dolduruyor ...

       Nasıl mala bağlar bir insan anlatmamı ister misiniz ?

       Vallaha en iyi ben anlatabilirim.Hastayım iyileşemiyorum , iyi gibiyim işe gitmiyorum.Kesinlikle atılıcam işten .Şu sıralar çalışmak istemiyorum ama buna mecburum.Burnu  boktan çıkmayan bir insan düşünün ha işte o düşündüğünüz insanın adı kesinlikle Çoko ...

        Ayrılığı mayrılığı 1 kaç güne  sığdırdım harcadım  acısını çektim , yasını tuttum siktir ettim.Çok ayrılık yaşayınca bünye bağışıklık kazanıyo bence.Benim durumumun başka açıklaması olamaz.

       Bundan sonra eğlenmeme dalgama falan bakıcam.Öyle götü başı dağıtmayacağım bir daha.Bu konuyu hayatımdan çıkarırsak genel sorunlarımı şu şekilde özetleyebilirim ;

- Tırnaklarımı çok kısa kesmişim resmen acıyo.Oje sürmek istiyorum ama kısa tırnağa da oje hiç yakışmıyo gene de bakcaz artık.
-Boğazım gün içinde acımazken akşam yatarken ve sabah kalktığımda nefes alamaz halde oluyorum.
-Uyandığımda günün yarısı bitmiş oluyor , erken uyanamamamdan dolayı işe bile gidemiyorum gerçek sebep budur yani.
-Şu sıralar sivilcelerim var lan ! Lise de bile çıkarmadığım sivilceleri şuan çıkarıyorum.Stresden ! miş...Her haltı yiyorum şu sıralar şu allaaaan cezaları geçsin diye suratımdan.
-Kredi kartı faturalarımı annemlere ödettim ona ödemem gerek ayrıca lazer epilasyona gidiyorum bunun taksitlerini de halletmem gerek.Kısacası işe gitmem gerek hacı anlıyo musun ? ben de anlıyorum ama sorun anlamak değil uygulamak.
-Akşamları dışarı çıkmayı seviyorum ama götümü kaldırıp hazırlanıp çıkamıyorum.Atmam lazım şu üşengeçliğimi köşeye.Yoksa bu üşengiçlik benim gençliğimi  atacak kıyıya köşeye.

0 yorum:

Yorum Gönder