13 Ocak 2013 Pazar

insan cinsleri ...

    Çok değişik diyaloglar geçiyor insanlarla aramda.Öyle ki nerede , nasıl yaşıyor bunlar diye sormaktan alıkoyamıyorum kendimi ...

     Zamanında turizm acentesinin çağrı merkezinde çalışıyodum.Elimizde AVM lerde yapılan anketler oluyordu ve o yapılan anketlerdeki şahsiyetleri ( onlar benim için bir şahsiyet çünkü daha 3 gün önce doldurdukları anketi unutabilmişler ! ) arıyorduk.Canan Demirci diye bir anket vardı elimde.Aradım ben de hemen çat çat ....

- merhaba ben ***** termal otelden arıyoprum ismim çokomell canan demirci ile mi görüşüyorum ? dedim kadına.Sağolsun o da pek kibar

- yok canım ben eşiyim  biz telefonlarımızı değiştirdik al veriyim numarasını ordan ara

- ( o an bi kafam karıştı yani adımın adı cananmışş hmmm ok modundayımm ) ama bozuntuya vermeden devam ediyorum.Aradığımda Canan beyle görüşeceğim di mi ? yani Canan Bey ?

- evet hayatım ama lütfen ona canan deme hiç hoşlanmıyo.Adı canan ama biz ona hiç canan demeyiz.Ona songül diye hitap ediyoruz sende öyle de lütfen ...

- ( beynim asıl o an error verdi.Lan Canan kalsa daha iyimiş.ben Can diyoruz falan demesini beklemiştim.Songül ne hacı songül ne )

sonrasında aradım konuştum Songül beyle.Bilemedim gerçi o adam ne kadar Bey ?



Çilem bunlarla da son bulmuyor.Şimdi d-smart ın çağrı merkezinde çalışıyorum burada durumlar daha bok.Turizm işindeyken insanlar telefonu açtıklarında ya müsait değillerdi ya hastanedelerdi ya cenazeleri vardı.Modaydı bu cevaplar , Türkiye genelinde evrenseldi.D-smarta geçtim baktım insanlar bir cool olmuş , elit olmuş.Cevaplar yaa toplantıdayım şuan , çok önemli bir toplantım var sonra konuşalım , çok önemli bir iş görüşmem var sonra konuşalım.Edirnede ki adamda , hakkaride ki , şırnakta ki , antalyada ki ,izmir de ki , istanbulda ki adam da bu cevabı  veriyor.Hayır bir de bunu söylerlerken arkadan ağlayan zırlayan çocuk sesleri , memeeeeet kimmiş o Hatçe arayacaktı bizim diye bağıran bir hatun sesi yada kahvehanede midir nedir okey taşları sesi , hatta kahveci ve okeyin bilmem kaçıncısı olduğunu kestiremediğim bir adamın sesini bile duyuyorum.Bizi de aradılar böyle geçen .... diye bağrıyor arkadan.Benim buradan çıkardığım sonuç şu ; ülkemde bir içinde kalmışlık var.Hayatında hiç işle ilgili bir toplantısı olmamış garibimin bari insanlar öyle sansın , bir kere olsun o cümleyi kurmuş olayım mutluluğu var.Hayır yani ne kadar komik duruma düştüklerinin farkında değiller.Binlerce kişiyi arıyorum ve hepsi de kendini özel ,biricik , önemli sanıyorlar.Hayır efenim hepiniz aynısınız... Biriniz size bunu söylemeliydi yani.



Bütün bunların dışında hep aynı cevabı alınca ben kuılaklığı çıkarıp haykırıyorum ; bize yanlış DATA vermişsiniz , bu aradıklarımızın çoğu CEO , arada üç beş fakir var onlarada satış yapıyoruz iştee.

aaa dostlar yeni iş hayatımda durum böyle.

1 yorum:

bir kum tanesi dedi ki...

bende çalıştım çağrı merkezinde allahım neler var neler siz benim sesimi nasıl kaydedersiniz aptallar diye bağıran öküzlermi istersin yılışanlar mı çok zor sektör allah yardım etsin

Yorum Gönder