21 Ocak 2013 Pazartesi

mimlendim =) kullandığımız güzellik ürünleri

 Biricik deeptone beni mimlemiş.Nasıl mutlu oldum anlatamam.İtiraf edeyim unutsa bayaa bozulurdum çünkü alıştım yani bugüne dek hiç unuttuğu olmadı.Ayrıca bu mim konusuna da bittim.Kullandığım ürünler konusunda çok huylu çok araştırmacıyım bunu baştan belirteyim....



   Deracine ; Alanında gerçekten çok çok iyi bir temizleme sütüdür.Tamamen bitkisel zaten.Kullandıktan sonra yüzün yumuşacık oluyo.Ayrıca hiç nemlendirici kullanmaya gerek kalmıyo.Yağlandırmadan nemlendiriyo anlayacağınız.












Acnecinamide jel krem ve temizleme jeli ;  Bunların ikisini yeni keşfettim ama uzun bir süre bırakacağa benzemiyorum.Jel kremi çok yoğun ve çok yağlı.Temizleme jeli süper ama.Eğer cilt probleminiz varsa , yani sivilceleriniz akneleriniz falan mutlaka kullanmanızı tavsiye ediyorum.Kısa zamanda çok etkisini gördüm.







Imex ; Bunu en son ben öğrendim bence.Herkes mi bilir herkes mi memnundur bi üründen.Bundan memnunlar kardeşim.Bu daha çok kozmetik bir ürün değil gerçi ama genel olarak da kullanılabilir birşey.Hem çok etkili hem de BB krem kadar kapatıcılığı mevcut.Ten renginde yani.Sivilceleri hem kuruturken hemde kapatıyor.Ben çok memnunum.Bunu hayatımdaki ve bloğumda insanların % 90 ı tavsiye etti.İyi ki de etmişler.mucukkk...




Luxe ; Avon un luxe serisine bayıldım.Bu serinin başta kırmızısı olmak üzere birkaç rengi dışında tüm renklerini aldım.Sürümü çok kolay , dudaktaki görünümü ve kalıcılığı da gayet iyi.Verdiğim parayı sonuna dek hakediyor yani.











Barbara bort dipliner ;  Normal günlerde dipliner, özel günlerde ki buna haftasonu da dahil eyeliner kullanan bir insanım.Neden barbara bort hemen bunun cevabını da vereyim.Çünkü genel olarak diğer markaların çoğundan daha siyah.Simsiyah , kapkara çok belirgin.Ayıla bayıla kulllanıyorum.








Alıx avıen ;  Fırça kullanamıyorum , eyeliner çekmesini beceremiyorum diyenler bu ürünü kullanmamışlar demektir.Sürümü çok rahat , çok güzel.Fırçasından da o kadar memnunum.Valla çok becerikli bir hatun değilim ama bununla kedi gözü makyajı bile yapabiliyorum buradan anlayın artık ne menem bişey olduğunu =)











   Son olarak , ben bayaa ürün kullanıyormuşum bunu farkettim.Bunlar daha uzun yıllar benimle olacak olanlar...Arada kullanmadıklarımı yazmadım, düşünün yani .Benden bu kadar.

mimlediklerim ; ben öyle mimleme konusunda pek başarılı değilim.İsim isim yazamıyorum ama yapmak isteyen , okuyan , duyan gören kim varsa hepsinden kullandıkları ürünleri , memnuniyet derecelerini görmeyi bekliyorum.Yazın bana da merak ederim ben...

3 yorum:

deeptone dedi ki...

heey gerçekten de iyi seçimler ve ayrıntılı bilgi. bunu soran arkadaşlara öğütleyeceğim.
:)

Duygu Senyurek dedi ki...

bir an yorumunu okurken allah dedim sonunda kötü birşey var heralde=))
kyucam cnm aldıklarımı foto çekeyim=))
muckss

çokomell dedi ki...

deeptone ; onlarda işe yarar şey varsa bana da öner =)

duygu senyürek ; her yazına acaba kötü birşey var mı şunu düzelt bence diyebileceğim birşey var mı diyerek bakıyorum ama yok .Hep güzel hep güzel.

Yorum Gönder